Danske Bank söker nu Växeltelefonist för visstidsanställning i L

Danske Bank / Receptionistjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Danske Bank i Linköping, Örebro, Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

Danske Bank söker nu Växeltelefonist för visstidsanställning i Linköping
Danske Bank i Sverige är en fullservicebank som är en del av Danske Bank-koncernen, en av Nordens största finanskoncerner med verksamhet i flera länder. Våra kunder är företag och privatpersoner - med höga krav på sin bank i form av hög kompetens, snabba besked och ett personligt engagemang utöver det vanliga. Vår kundservice bygger på ett personligt och professionellt engagemang i varje enskild kund, och en helhetssyn på kundens affärer. Vi söker nu en växeltelefonist för visstidsanställning till vårt Contact Center i Linköping.

Att arbeta på Contact Center
Contact Center i Linköping ansvarar för att ge professionell service huvudsakligen över telefon men även via bankens hemsida, internetbanken eller tjänsten Telebank/Personlig service. Hit hör våra kunder av sig för att få svar på frågor, beställa tjänster och få råd inför en eventuell bankaffär.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara att, via telefon, hjälpa befintliga och blivande kunder rätt i banken. Växeln besvarar samtal för Danske Banks Rådgivningscenter, Finanscenter och centrala enheter i Sverige. Du kommer också att arbeta med att stärka relationen med våra kunder genom att vara en del av Contact Center och därmed säkerställa att kunderna får en förstklassig service när de tar kontakt med Danske Bank.

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med service över telefon antingen som växeltelefonist eller med kundservice. Har du en bakgrund inom bank eller finans är det en fördel men inget krav.

Som person är du serviceinriktad, gillar att möta kund och arbeta med Kundservice via telefon. Du uttrycker dig bra både i tal och skrift och har bra datorvana. Du är ansvarsfull och gillar att arbeta i ett högt tempo. Vi lägger stor vikt vid din sociala kompetens.
Vi erbjuder
Contact Center ligger i fina lokaler i centrala Linköping. Här omges du av ambitiösa, kompetenta och trevliga kollegor. Beroende på bakgrund så finns det goda karriärmöjligheter inom banken. Arbetet är förlagt vardagar. Anställningen är en visstidsanställning tom 31/12 2015.

Publiceringsdatum
2015-05-19

Så ansöker du
Är du intresserad och vill veta mer kontaktar du Victoria Östryd Söderlind , gruppchef Kundservice Privat, på 0767-242 524 eller 0752-48 12 02. Ansökan sker via vår hemsida: www.danskebank.se/karriar under lediga tjänster. Sista ansökan 2015-06-08

Danske Bank är en ledande nordeuropeisk bank med tydliga ambitioner för framtiden: att bli erkänd som den mest pålitliga finansiella partnern genom att sätta nya standarder inom finansiella tjänster. Danske Bank har sitt huvudkontor i Köpenhamn och har 19 000 anställda i 15 länder.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Danske Bank

Adress
Danske Bank
Box 328
58222 LINKÖPING

Kontorsadress
Repslagaregatan 6

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0767-242524

Jobbnummer
2299943

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Danske Bank

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Danske Bank: