Dags för nya utmaningar! Vi söker en Säljassistent!(Sthlm)
Office Management Supplies AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Vi är ett ungt och framgångsrikt företag som ingår i OFFICE Management koncernen.
2009 var ett fantastiskt år - vi ökade vårt resultat med 47% och omsatte över en halv miljard på 200 anställda. Vi fokuserar på framtiden med expansion och vill därför investera i dig!
Nu expanderar vi ytterligare och söker därför en positiv och ambitiös säljassistent.
Tjänsten står på 2 ben:
1, Ungefär 60% av tiden kommer du att befinna dig ute hos våra kunder i Storstockholm. Du kommer att göra ca 15-25 kundmöten i veckan då du inventerar och fyller på deras förbrukningsvaror.
2, Den resterande tiden arbetar du som Säljadministratör. Dina främsta arbetsuppgifter är orderhantering, ta emot inkommande samtal och lösa våra kunders förfrågningar.
Hos oss har du daglig kontakt med våra säljare, kunder och leverantörer. Du ingår i ett säljteam där ni alla bidrar till gruppens försäljning.
Som säljadministratör hos oss är du:
Du tycker om att möte kund, triggas av att arbeta i ett företag med stark säljkultur. Serviceinriktad och drivs av att bidra till ditt team. Du har en hög och jämn produktivitet samt vill ha dagliga utmaningar i ditt arbete. Du tar stort ansvar för kundstöd och hjälper våra kunder genom den bästa supporten. Du har bra struktur i ditt arbete och har förmågan att ur ett myller av arbetsuppgifter bedöma graden av viktighet och lösa uppgifterna en efter en. Din kommunikativa förmåga är mycket god.
Som person är du noggrann, har en god administrativ förmåga, trivs med att ge service åt andra samt är ansvarsfull och självgående.
Som anställd på OFFICE Management finns möjligheten att ta del av ett mycket konkurrenskraftigt förmånspaket (se nedan):
• - World Class träningskort
• - Previa Företagshälsovård
• - Skandia Lifeline
• - Rikskuponger
• - Intern och extern utbildning - Vendator samt Mercuri
• - Business Card
• - Utöver detta: låg personalomsättning, vi representerar endast kända varumärken, egen fastighet i Kista (HK), leverantörs evenemang i form av tex resor, "top-of-line" när det gäller arbetsverktyg.
Du har skinn på näsan samtidigt som du är smidig och ödmjuk. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
Vi är ett glatt gäng och många av oss umgås även privat. För oss är det viktigt att det är högt i tak och att vi har en rak kommunikation!
Välkommen med din ansökan till ett väletablerat företag med välkända och högkvalitativa produkter.
Till denna tjänst är det kravställt att du har körkort.
Skicka in din ansökanså snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Henrik Stadler Affärsområdeschef alt Mari Larsson HR, på telefon 08-734 30 00.
Publiceringsdatum2010-08-10Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-09
Ange följande referens när du ansöker: 4664
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMari Larsson, 08-734 30 00
FöretagOFFICE Management Supplies AB
AdressOFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
Jobbnummer 706629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.