Customer Support Representative till Sveriges roligaste kollegor
ReachMee AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ReachMee AB i Stockholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Vi erbjuder dig
På ReachMee erbjuder vi dig en arbetsplats med möjligheter och framåtanda. Vi ligger i framkant inom en bransch som är framtiden inom tech, där det ständigt bryts ny mark. Om man frågar våra kollegor vad de uppskattar mest med att jobba på ReachMee säger de kollegorna som har en passion för sitt yrke och som samtidigt bryr sig om varandra och sina kunder, på riktigt. De ger också sina chefer högsta betyg för att de är tillgängliga, närvarande och litar på sina anställda. Som om det inte vore nog så uppskattar de att de får möjlighet att använda sin kompetens och kreativitet i det dagliga arbetet de gör, oavsett vad deras roll är!
Detta är kanske för att vi på ReachMee tror på att rätt attityd, driv och talang inte har någon speciell ålder eller bakgrund. Vi tror att du har bättre förutsättningar än de flesta andra om du bara som vi har rätt engagemang. Vi tror också på att vi växer som personer genom ansvar och förtroende och att vi lär oss genom att faktiskt få prova på att göra, inte bara observera. Vi erbjuder dig helt enkelt att bli en del av en familj som ständigt utvecklas, inom en bransch, i full fart på väg in i framtiden.
Om rollen
Som Customer Support Representative så kommer du att arbeta i vårt Customer Success Team. Du har i ditt dagliga jobb en viktig del av ansvaret för att våra kunder ska fortsätta älska oss och vilja stanna ännu längre hos oss. Du kommer vara ansvarig för vår första linjes HelpDesk där du kommer ha kontakt med de flesta av våra kunders superanvändare.
Att vara kund hos ReachMee ska vara en upplevelse i världsklass! Att våra kunder tas väl om hand lägger grunden för värdet av våra tjänster och skapar förutsättningar för en långvarig och god relation. Därför söker vi dig som tycker att det roligaste och viktigaste som finns är arbetet med att hjälpa kunder. CSR-rollen handlar mycket om att vara ett bollplank där du ska kunna lyssna in kundernas behov, vara konsultativ och guida varje kund till den bästa lösningen för just dem.
Rollen som Customer Support Representative innebär att:
• Gemensamt med sälj- och leveransorganisationen arbeta för att öka kundens värde i användningen av ReachMee Talent och ReachMee Survey
• Svara på användarfrågor från superanvändare i dessa system via epost och telefon
• Samla in buggar, nyutveckling och förbättringar till utvecklingsteamet och se till att dessa kommuniceras korrekt
• Ansvara för SLA-uppföljning
• Förfina och vidareutveckla process för HelpDesk, buggar och kundinteraktionen
Vi söker dig som
• Har en starkt utpräglad servicekänsla och kan arbeta efter våra ledord Personligt och Professionellt
• Har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (både på svenska och engelska)
• Har mycket god dator-, webb- och systemvana och obehindrat kan arbeta i och förstå hur webbapplikationer fungerar
Om Oss
ReachMee erbjuder en marknadsledande lösning för att hitta, rekrytera och anställa talanger och används dagligen av smarta organisationer som vill rekrytera effektivare och öka chanserna att hitta rätt person till rätt plats. Med rätt teknik, djupa insikter i rekryteringsprocesser och en passion för att lösa sina kunders utmaningar har ReachMee tagit en stark position på den nordiska marknaden. Våra 490 kunder återfinns inom både privat- och offentlig sektor och lösningen används av stora såväl som mindre företag, däribland NCC, Clas Ohlson och McDonalds. ReachMee har kontor i Oslo, Helsingfors och Kiev med huvudkontor ett stenkast från Södra Station i Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-02-24ErsättningEnligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Engman, Talent Manager
anna.engman@reachmee.com +46733 61 07 34
FöretagReachMee AB
AdressReachMee AB
Rosenlundsgatan 52
11863 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 52
Jobbnummer 3339676
Observera att sista ansökningsdag har passerat.