Customer support consultant, Kista
Aspia / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aspia i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Sala eller i
hela Sverige Följ med oss på vår spännande resa! Aspia har just bildats, men är marknadsledande redan från start - det ger fantastiska möjligheter för både kunder och medarbetare.
Vill du arbeta i ett växande företag med lön som kärnverksamhet? Är du en trygg och kommunikativ person med intresse för ständig utveckling och eget ansvar? Ser du kontakt med människor som inspirerande och har en utvecklad servicekänsla? Då är det garanterat dig vi söker!
Publiceringsdatum2018-10-22Dina arbetsuppgifterSupporten är en funktion som vi ser som en av de viktigaste delarna inom vår affär. Tillsammans med chef och kollegor på Aspia ansvarar du för support till våra kunder. Du får en viktig roll i att vägleda kontaktpersoner och deras anställda i frågor kring lön, tidsrapportering och övriga systemfrågor mm.
Arbetsuppgifterna innebär bland annat att:
- Registrera, kategorisera och lösa inkommande ärenden
- Ge praktiskt stöd och vägledning i våra system [BB1] FLEX Classic och FLEX HRM. Ge stöd, råd, tips och kunna förmedla goda exempel och förklaringar
- Ta emot synpunkter från användarna. Återkoppla och ha kontakt med kollegor, chefer samt externa kontaktpersoner
- Delta i det dagliga arbetet avseende support via telefon och e-post
- Hantera reseräkningsgranskning och vara delaktig i kvalitetssäkring av processen
- Bidra med förbättringsförslag för att höja kvaliteten inom supporten
Vi söker dig som:
- arbetat med support i minst 2-3 år
- har en avklarad gymnasieutbildning med inriktning mot administration, ekonomi eller liknande som arbetsgivaren bedömer som relevant
- mycket god IT-vana, stor erfarenhet av Office paketet, framförallt Excel och Outlook samt mycket god vana att arbeta i webbapplikationer
- Har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Det är meriterande om du har:
- erfarenhet av arbete med kundsupport och att ge vägledning och stöttning via telefon
- utbildning/erfarenhet av att ha arbetat med lön och HR
- erfarenhet av Flex lön samt Flex HRM
Arbetet innebär mycket vägledning och stöttning via telefon och e-post, vilket ställer stora krav på att du är kommunikativ och pedagogisk.
Vi tror att du tycker att det är kul med föränderliga uppgifter och att ställas inför nya frågeställningar och utmaningar.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Är du dessutom en person som trivs med att ha ett varierande och utmanande arbete så är du varmt välkommen med din ansökan!
Övrig informationVi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan bör vara oss tillhanda senast 18 november 2018. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan detta datum. I din ansökan vill vi gärna att du bifogar:
• CV
• Personligt brev
• Betyg och intyg från din högsta genomförda utbildning
Har du frågor om tjänsten kontakta Björn Bergqvist,
bjorn.bergqvist@aspia.seAspia är ett nytt varumärke på en unik resa. Hos oss ges du den ovanliga möjligheten att vara med och utveckla en verksamhet som är marknadsledande redan från start. Vi har 70 kontor runt om i landet och 1100 medarbetare som hjälper våra kunder att förverkliga sina drömmar - genom att ge dem möjlighet att göra det de är bäst på.
Aspia levererar redovisning, lönehantering, rådgivning och en mängd andra företagsnära tjänster. Men vi vågar också vara den innovativa nytänkaren som utvecklar nya tjänster i en annars ganska traditionell bransch. Tillsammans leder vi marknaden mot ett enklare, bättre, lönsammare företagande.
Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar, ofta arbetar i team och satsar mycket på varje medarbetares utveckling. Därför kan Aspia mycket väl, redan från start, vara det bästa stället att jobba på för dig som tycker om att förverkliga drömmar.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAspia
AdressAspia
TORSGATAN 21
11397 Stockholm
KontorsadressTORSGATAN 21
Jobbnummer 4414596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.