Customer Success Support
Resourced Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-06-25
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resourced Sweden AB i Göteborg Resourced är en snabbväxande FashionTech-startup som hjälper moderna varumärken att effektivisera sin produktutveckling och produktion. Vi arbetar med brands som Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl och Björn Borg och digitaliserar en av världens största och mest snabbföränderliga industrier.
Vi söker nu en Customer Success Support till vårt kontor i Göteborg. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen av vår plattform. Du fungerar som länken mellan våra kunder och våra interna team - du hjälper varumärken att lösa problem, optimera arbetsflöden och maximera det värde de får av våra tjänster.
Det här är en dynamisk roll där varje dag kan se olika ut, och där du förväntas kunna växla mellan uppgifter, prioritera klokt och behålla tydlighet och struktur även när mycket händer samtidigt. Du behöver ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya situationer, fatta självständiga beslut och bidra till att skapa smidiga lösningar - både för våra kunder och internt. Stort utrymme ges till att påverka arbetssättet, och du kommer vara med och forma hur vi arbetar framåt.
Vi söker dig som är initiativtagande, serviceinriktad och noggrann - och som ser variation och förändring som en drivkraft snarare än en utmaning. Du är trygg i att hantera både människor och system, och har lätt för att skapa ordning i komplexa flöden.
Detta är en spännande möjlighet att bli en del av ett företag som värdesätter transparens, samarbete och kontinuerligt lärande. Vi arbetar hårt men ser också till att skratta och fira våra framgångar tillsammans. Om du trivs i en snabb miljö och vill växa tillsammans med ett bolag i stark tillväxt, är detta rollen för dig.
Vem du är En snabblärd person med ett proaktivt mindset
Orädd i att ta ansvar och engagera sig i verksamheten och kunder
Mycket strukturerad och detaljorienterad
Lösningsorienterad och duktig på att prioritera
Social och kommunikativ - du gillar att prata med kunder och är bekväm i att driva samtal
Självständig och initiativtagande då mycket eget ansvar krävs
Bekväm med att hantera stora mängder admin och data
Erfaren användare av Excel - starka kunskaper krävs och kommer testas innan anställning.
Dina arbetsuppgifter Ge förstklassig support till våra kunder och säkerställa att deras behov hanteras effektivt
Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa problem med ett lösningsorienterat synsätt
Hantera och följa upp stora mängder information för att hålla kunder uppdaterade och nöjda. Mycket jobb i Excel.
Hjälpa till att optimera kundernas arbetsflöden genom att erbjuda vägledning och best practices
Arbeta nära interna team för att säkerställa en smidig kundupplevelse
Vara en del i att onboarda ny kunder
Vi erbjuder Friskvårdsbidrag
Tjänstepension (5 % fast) och försäkringar (TFA, TGL, sjukvårdsförsäkring)
Teambuildingaktiviteter och resor
Och självklart - den utrustning och arbetsmiljö du behöver för att göra ditt bästa arbete!
Vi letar efter rätt person och anställer så snart vi hittar den. Om du är redo att göra verklig skillnad och växa med oss vill vi gärna höra från dig!
Observera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar via e-post.
Start: ASAP Omfattning: Heltid, tillsvidare Placering: Gårda, Göteborg (på plats)
Kontaktperson: Mathilda Munck, Customer Success Manager E-postadress:
mathilda@resourced.com Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Resourced Sweden AB (org.nr 559104-9605),
https://www.resourced.com/ Arbetsplats Resourced
Kontakt Mathilda Munck
mathilda@resourced.com Jobbnummer 9403617