Customer Success Manager (CSM)
Lawly AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lawly AB i Stockholm Lawly är en digital juristbyrå som tillgängliggör och förenklar den traditionellt krångliga juridiken. Sedan starten 2018 har Lawly strävat efter att lansera digitala lösningar som förenklar juridiken för privatpersoner. Under 2021 har Lawly fått sitt stora genombrott med ett starkt fokus på att hjälpa insamlingsorganisationers givare att upprätta testamenten.
Nu ska vårt team stärkas upp med en stjärna på kundrelationer! Denna stjärna ska se till att våra kunder nyttjar vårt verktyg maximalt och tillsammans med kunden utveckla affären.
Rollen innefattar:
Att kontinuerligt stötta våra kunder.
Att göra "health checks" på alla aktiva kunder för att se vad de kan göra bättre, samt ge konkreta tips på hur de kan agera för att bli ännu bättre.
Att se till att kunderna onboardas till verktyget på bästa möjliga sätt.
Att tillsammans med VD bygga upp Customer Success-avdelningen från grunden, där rätt personer och processer ska tillsättas för snabb tillväxt.
Att hjälpa till med produktutveckling.
Att hjälpa till med merförsäljningen till befintliga kunder.
För att lyckas i rollen, tror vi tror att du:
Har något års erfarenheter av en roll med mycket kundkontakt.
Älskar att prata med kunder, samt lösa problem.
Tar mycket eget ansvar och är entreprenöriell.
Förstår sig på B2B-Försäljning.
Talar och skriver på engelska och svenska flytande. Ett tredje språk meriterande!
Är en positiv och glad människa som alltid kan se möjligheterna i varje situation.
Är en ödmjuk team player
Har erfarenhet av insamlingsorganisationer. Detta är mycket meriterande!
Vi är ett snabbväxande SAAS-företag och har under kort tid utvecklats väldigt mycket. Den rätta personen kommer att få mycket ansvar från dag ett, eftersom vi tror att den vi anställer kommer att spela en väldigt stor roll i Lawly 's framtida tillväxt, både via att vara en utmärkt Customer Success Manager samt genom affärs-, och produktutveckling.
Ansök nu och var med och revolutionera hur privatpersoner använder juridiska tjänster, inte bara i Sverige!
Publiceringsdatum2022-01-29ErsättningMonthly Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLawly AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lawly AB (org.nr 559176-7404),
https://lawly.app/ Kontakt Chefsjurist
Josefine Holmgren
josefine.holmgren@lawly.app 0739365908 Jobbnummer 6292447
Observera att sista ansökningsdag har passerat.