Customer Success Manager
Indicate Me AB / Organisationsutvecklarjobb / Solna
2018-11-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2024-07-03) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Indicate Me AB i Solna,
Stockholm,
Linköping,
Falun eller i
hela Sverige Vill du ingå i ett team som är riktigt duktiga på att hjälpa stora företag att få en bättre kundservice? Gillar du att bygga B2B-relationer och tycker det är spännande att grotta i statistik (iaf när det presenteras på ett snyggt sätt i vår webtjänst)? Vill du vara med och ständigt utveckla nya bra funktioner?
Vi söker en Customer Success Manager som är minst lika engagerad och driven som oss. Som Customer Success Manager kommer du att säkerställa bästa kundupplevelse, främst genom att optimera användningen av vårt analys- och coachingssystem. Du kommer bland annat att jobba med projektledning, utbildningar och produktutveckling som drivs med stora företag och deras kundservice-avdelningar.
På Indicate me får du det bästa av två världar - den snabbväxande startup-kulturen med en stabil och kapitalstark ägare. Du blir del av ett tight och kompetent team som precis har påbörjat en kraftig tillväxtresa. Tjänsten är en spännande nyckelroll där du har stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.
Dina arbetsuppgifter kommer fokuseras på:
• Äga den övergripande relationen med dina kunder, från dagliga avstämningar till utvecklingsprojekt
• Agera rådgivare i både interna och externa projekt för att optimera användningen av Indicate me's system och säkerställa bästa kundupplevelse
• Tillsammans med VD och Customer Success-teamet utveckla Indicate me's produkt
• Utföra behovsanalys tillsammans med potentiella kunder för att påvisa värdet i produkten samt skapa rätt förutsättningar för nya affärsmöjligheter
Publiceringsdatum2018-11-19Kvalifikationer• Högskoleutbildning eller motsvarande
• Några års arbetslivserfarenhet som operativ ledare, meriterande inom kundservice
• Meriterande med erfarenhet från konsultrelaterade arbetsuppgifter eller andra SaaS-lösningar
Vi söker nu dig som:
• Är självgående och initiativrik, får saker att hända och tar ansvar för resultatet - en DO:er som trivs i en miljö som präglas av "Trial and Error"
• Gillar ett högt tempo i en resultatdriven organisation
• Är ambitiös och högpresterande med ett starkt personligt driv
• Konsultmässighet gentemot kunder, med starkt gehör för behov
• Besitter en strategisk höjd och är analytisk
• Har en förmåga att skapa starka affärsrelationer
Du rapporterar direkt till VD och får sitta tillsammans med tjugotal kollegor från oss och moderbolaget Releasy på en nyrenoverad herrgård med sjöutsikt i Bergshamra.
Kolla in en kort film på vår VD Lina Bjelkmars Linkedin - där presenterar dina kollegor på Customer Success rollen i korthet:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6463056568601710592Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-25
FöretagIndicate Me AB
KontorsadressPipers Väg 28
Jobbnummer 4465457
Observera att sista ansökningsdag har passerat.