Customer Service Manager till Chainformation
Chainformation Concept Services AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Chainformation Concept Services AB i Malmö Vi arbetar ständigt med att förbättra våra interna processer för att effektivisera vårt dagliga arbete och leva upp till de behov och förväntningar våra kunder har. Vi söker därför dig som vill vara en nyckelperson på vår Customer Service-avdelning. Du kommer att spela en viktig roll i de mål och utmaningar vi står inför.
Vad gör vi?
Chainformation AB är ett innovativt IT-bolag som specialiserat sig på att ta fram system och lösningar för en effektivare internkommunikation i kedjor. Våra kunder finns över hela Skandinavien samt på en del platser i Europa och är allt ifrån butikskedjor till restaurang-, café- och olika franchisekedjor. Vårt kontor ligger vid Stortorget i centrala Malmö - ta gärna en rundtur i våra fina lokaler:
https://youtu.be/aHiI2R0Ab90 .
Att jobba på Chainformation innebär eget ansvarstagande och stor frihet där du själv kan påverka din arbetssituation till stor del. Det är högt i tak och humorn ligger alltid nära till hands. Egna idéer och initiativ är alltid välkomna hos oss!
Beskrivning av din roll och dina ansvarsområden
I rollen som Customer Service Manager kommer du att agera spindeln i nätet i vår kommunikation och service gentemot befintliga kunder. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och dina medarbetare är det viktigt att du är en people person och är service-minded.
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara:
• Sköta den dagliga kontakten med våra kunder och systemanvändare. Vägleda och hjälpa dem med frågor och problem som de kan tänkas stöta på
• Hålla koll på inkommande supportärenden, att de blir genomförda av lämplig person och inom uppsatta mål
• Se till så att våra kunder, dina kollegor eller andra aktörer är informerade om aktuella förändringar som berör dem
• Hjälpa marknadsavdelningen med mindre beställningsjobb
Dina egenskaper och kunskaper
Vi letar efter dig som vill agera vårt ansikte utåt. En nyckelperson bakom det trevliga supportbemötandet som ingår i plattformen vi erbjuder våra kunder.
Såhär skulle vi beskriva dina egenskaper:
• En social och representativ person med förmågan att kommunicera med olika typer av människor och som kan läsa av mänskliga reaktioner bra.
• Självgående och intresserad av att lära dig nya saker.
• Hantera stressiga situationer och hålla koll på flera saker samtidigt är inte ett problem för dig.
• Duktig på att identifiera problem och saker som behöver lösas - du ser till att saker och ting blir gjorda!
Publiceringsdatum2016-10-13Bakgrund• En mycket god webb- och datorvana. Vi ser gärna att du har ett intresse för webbteknik och -lösningar. HTML och CSS-kunskaper är meriterande.
• Du har studerat eller arbetat utomlands och behärskar därför både engelska och svenska i tal och skrift helt flytande
• Du har eventuellt redan lyckats samla på dig erfarenhet av ledarskap eller övergripande ansvar av något slag, ex i utbildningssammanhang.
Stämmer ovanstående beskrivning in på dig så tveka inte att skicka in din ansökan! Tjänsten är på heltid och urval till intervjuer sker löpande.
Skicka din ansökan till work [at] chainformation.com!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagCHAINFORMATION CONCEPT SERVICES AB
AdressCHAINFORMATION CONCEPT SERVICES AB
HAMNGATAN 4
21122 MALMÖ
KontorsadressHAMNGATAN 4
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-172190
Jobbnummer 3104159
Observera att sista ansökningsdag har passerat.