Customer Service Manager
Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Job description
Som Customer Service Manager är din huvudsakliga uppgift att leda och utveckla kundtjänstteamet för att säkerställa hög kundnöjdhet och effektivitet. Denna position kräver en stark förståelse för kundservice, utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att samarbeta med tvärfunktionella team. Du vet vad som krävs för att skapa motivation, kvalitet i arbetet och en god laganda samt hur du skapar och behåller kundlojalitet. Som Customer Service Manager på System Edström är du övergripande ansvarig men även aktiv i det operativa arbetet. Du rapporterar till Head of Sales and Marketing. Vi ser fram emot din ansökan senast 23-11-24, urval och intervjuer sker löpande, inkom därför gärna med din ansökan så snart som möjligt. För det här uppdraget samarbetar vi med Randstad Marknad och Kommunikation. För mer information är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Zachau,
maria.zachau@randstad.se eller Louise Svanholm,
louise.svanholm@randstad.se Detta är initialt ett konsultuppdrag på sex månader men med goda möjligheter till förlängning.
Responsibilities
Personalansvar och coaching av medarbetare. Hantera och lösa komplexa kundärenden. Att sätta och följa upp KPI:er samt använda insikter som grund för beslut. Avvikelsehantering. Att driva interna strategiska och operativa projekt. Verka för god försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och lojalitet. Ansvara för resursallokering inom kundtjänstavdelningen. Tvärfunktionellt arbete med andra avdelningar. Rollen kräver hög närvaro på kontoret i Kista.
Working hours
08:00:00-17:00:00
Qualifications
Erfarenhet av roll som Customer Service Manager. Ledarskapserfarenhet och förmåga att leda och motivera ett team. Kommunikationsförmåga och förmåga att hantera konflikter och svåra situationer. Förmåga att analysera data och använda insikter för att förbättra processer. Hantera flera uppgifter och arbetsbelastningar effektivt. Stark organisatorisk- och projektledningsförmåga. Förmåga att arbeta effektivt i ett högt tempo i en deadline-driven miljö. Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
About the company
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.
With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world's most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today's technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.
Ersättning Not specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "274".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Maria Zachau
maria.zachau@randstad.se +46700000000 Jobbnummer 8257775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.