Customer Service Administrator
Randstad AB / Kundservicejobb / Klippan
2025-04-22
Visa alla kundservicejobb i Klippan,
Åstorp,
Bjuv,
Perstorp,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Klippan,
Åstorp,
Bjuv,
Perstorp,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-04-22Dina arbetsuppgifterHar du ett öga för detaljer, ett hjärta för kundservice och en passion för att skapa smidiga processer? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vi söker en engagerad konsult som under sommaren vill arbeta som Customer Service Administrator och bli en viktig del av ett företag där gemenskap, tillväxt och kundfokus står i centrum.
Hos vår kund får du mer än ett jobb - du får en möjlighet att utvecklas tillsammans med ett team som brinner för att göra skillnad varje dag.
Uppdraget är på heltid, dagtid måndag - fredag.
Sommarjobbsperiod: v. 25 - 35, exklusive två veckors upplärning i mån av tid innan periodens start.
På plats i Stidsvig.
Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Du ansöker på
www.randstad.se, innan den 2025-05-11. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell,
amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
I din roll som Customer Service Administrator kommer du att vara navet i kontakten mellan kunder, lager, sälj och andra interna funktioner - både lokalt och internationellt. Du säkerställer att allt flyter på från order till leverans, och bidrar till att våra kunder får bästa möjliga upplevelse.
Dina huvudsakliga uppgifter:
Hantering av kundorder och fakturor
Daglig kommunikation via telefon och mail med kunder och kollegor
Koordinering med lager och transportpartners
Stöd till säljteamet med administration
Ansvara för hantering av kundprover
Internationellt samarbete med kollegor i Europa och globalt
KvalifikationerVi tror att du är en strukturerad och lösningsorienterad person som gillar att ha många bollar i luften. Du har en positiv inställning, lätt för att samarbeta och är inte rädd för att ta initiativ.
Vi ser gärna att du har:
Tidigare erfarenhet från kundservice och administration
God datorvana, framför allt i Officepaketet
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Erfarenhet av Navision är ett plus, men inget krav
Erfarenhet inom sälj är också meriterande
Körkort och tillgång till bil
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Hourly
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 9297690