Customer Satisfaction & Loyalty Development Mana
Schneider Electric Sverige AB / Elektronikjobb / Nyköping
2016-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Satisfaction & Loyalty Development Mana" (publicerad 2016-08-24) ⬅️
Visa alla elektronikjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Schneider Electric Sverige AB i Nyköping,
Flen,
Norrköping,
Nykvarn,
Södertälje eller i
hela Sverige DESCRIPTION/RESPONSIBILITIES:
Schneider Electric söker en drivande, analytisk och kommunikativ ?Kundnöjdhetsansvarig? (Customer Satisfaction & Loyalty Development Manager) som brinner för att göra våra kunder nöjda. Placeringsort är Nyköping eller Frösundavik i Solna.
I denna roll kommer du att tillhöra Schneider Electric Sveriges Customer Satisfaction organisation bestående av ca 15 medarbetare. Dessa arbetar med att driva olika kundfokuserade förbättringsprojekt tillsammans med våra kunder och affärsenheter, samt med kvalitet, logistik- och leveransuppföljning.
Som kundnöjdhetsansvarig hos oss är du övergripande ansvarig för vår kundfokuserade ?kultur?, dvs hur vi kontinuerligt driver vår kundnöjdhet framåt. Du samarbetar med kunder och affärsenheter för att kartlägga kundens resa genom Schneider Electric, vad som påverkar den positivt och negativt, samt vilka åtgärder vi måste vidta för att ständigt förbättras.
Du ansvarar för våra processer kring kundundersökningar och kundlojalitetsprogram för samtliga affärsområden i den svenska organisationen. Din uppgift är att administrera och driva kundundersökningarna tillsammans med ett undersökningsföretag, samt att analysera resultat och se till att handlingsplaner upprättas i samarbete med övriga delar i organisationen.
Du kommer också arbeta med stora kundlojalitetsprojekt och mindre kundanpassade projekt, såväl internt med våra säljare och externt gentemot våra kunder. Du kommer att rapportera till Vice President Customer Satisfaction & Quality.
Vi söker dig som har ca 3-5 års erfarenhet av projektledning och/eller arbete med kundlojalitet. Du har erfarenhet av Microsoft Office-paketet, framförallt Excel och PPT. I grunden har du marknadsföring/kommunikationsutbildning eller likvärdig teoretisk examen. Svenska är ett krav i tal och skrift och engelska är vårt koncernspråk varav vi förväntar oss att du behärskar det väl.
Som person är du positiv, självgående, strukturerad och har ett sinne för detaljer och uppföljning. Du trivs i en omgivning som förändras, har lätt för att skapa nätverk, att kommunicera och har förmågan att driva förändring. Du har förmåga att hitta kreativa lösningar, är van vid ett högt tempo och är strukturerad trots många pågående projekt samtidigt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet och vi söker dig som har stark drivkraft och engagerar dig i din uppgift och i vår gemensamma utveckling.
Vårt erbjudande till dig är ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med under en tillväxtresa. Vi kan erbjuda dig med rätt kvalifikationer och inställning, arbete i ett internationellt marknadsledande företag med intressanta utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2016-08-12KontaktFrågor om tjänsten besvaras av Gunilla Hasselblad, tfn 0703 878 052 Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Liselott Wigstrand Tuvesson, tfn 0725 200 797.
Så ansöker duLäs mer om oss och sök tjänsten på
www.schneider-electric.se/jobb . Vi bearbetar ansökningarna löpande och ser gärna att du anmäler ditt intresse snarast.
Varmt välkommen med din ansökan!
På Schneider Electric kallar vi det Life Is On.
För mer information
www.schneider-electric.se/jobbVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: 002WZK
KontaktHuman Resource
FöretagSCHNEIDER ELECTRIC SVERIGE AB
AdressSCHNEIDER ELECTRIC SVERIGE AB
• *** Nyköping
Jobbnummer 2991050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.