Coor AB söker kundvärd med placering i Växjö och Ällmhult
Coor Service Management AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Växjö,
Uppvidinge,
Emmaboda,
Ljungby,
Värnamo eller i
hela Sverige Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Coor ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplatsservice. Detta innebär receptions- och konferensservice, kundvärdar, post- och godshantering, servicecenter, lokalvård och tryckeri.
En av våra kunder, ett globalt konsultföretag, önskar nu vår hjälp på deras kontor i Växjö och Älmhult.
Ditt nya arbete:
Som kundvärd är du Coors ansikte utåt. Du kommer att arbeta med en rad olika åtaganden inom ramen för vårt avtal med kund inom arbetsplatsknutna servicetjänster. Detta genom att ta emot och utföra beställningar och felanmälningar samt kvalitetssäkra vår leverans. Du kommer att ta emot besökare, jobba med diverse vaktmästerisysslor, post & godshantering, samt inköpsadministration och tillse en hög kvalitet i kundens lokaler genom tillsyn och rondering. I arbetet ingår också lokala miljörelaterade aktiviteter inom ISO 14001.
Som kundvärd kommer du att ha din arbetsplats både i Växjö och i Älmhult. Vi ser till att du får ett månadskort på tåget för transport mellan orterna.
Anställning är tillsvidare på 80%, dagtid måndag-fredag.
Publiceringsdatum2018-04-17BakgrundI rollen som kundvärd kan det vara ett högt tempo med snabba växlingar i arbetet, därför är samarbete och utbyte av kunskap och erfarenhet en viktig del av arbetet. Som medarbetare på Coor vill vi att du visar engagemang och har en professionell dialog med kund. Vi tror att drivkraften bakom ditt arbetssätt är att du har en yrkesstolthet och att vi tillsammans delar den gemensamma passionen att leverera service i världsklass. Du tar ett personligt ansvar, arbetar strukturerat och ser alltid möjligheter istället för problem. Du är inte främmande för förändring och innovation.
Mycket god svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och du har lägst gymnasiekompetens. Vi tror att du har mycket goda erfarenheter och kunskaper från liknande servicerelaterade arbetsuppgifter. Du bör ha goda datakunskaper då datorn är ett av dina främsta arbetsredskap. Körkort är meriterande.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Kaj Lindholm,
kaj.lindholm@coor.comSkicka in din ansökan snarast, dock senast 4 maj 2018.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Varaktighet, arbetstid
Anställning är tillsvidare på 80%, dagtid måndag-fredag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-04
Kontaktkaj.lindholm@coor.comFöretagCoor Service Management AB
AdressCoor Service Management AB
Knarrarnäsgatan 7
16499 KISTA
Jobbnummer 4088060
Observera att sista ansökningsdag har passerat.