Conference & Office Assistant till 7A

7A Sevena AB / Servicepersonaljobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla servicepersonaljobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 7A Sevena AB i Stockholm

Vi söker nu en en medarbetare som kan stötta upp i både administrativa och praktiska arbetsuppgifter under vintern/våren 2023. Är du en utåtriktad person med högt kundfokus, som både kan ge våra gäster ett välkomnande bemötande och vara en god lagspelare i ditt arbetsteam - då kan du vara personen vi söker!

7A består av två olika affärsområden; Conference & Event och Office & Lounge och vi driver fyra anläggningar i centrala Stockholm. Vill du veta mer om vilka vi är och vad vi gör kan du läsa vidare här (https://7a.se/). Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att vara personliga, välkomnande och innovativa.

Publiceringsdatum
2023-01-12

Om tjänsten
Huvuduppgiften i rollen är att assistera och avlasta konferens- och kontorsavdelningarna i drift, såväl som med administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår

• Hantering av bud och leveranser till anläggningarna

• Iordningställande av lokaler för kontor och konferens

• Drift- och underhållsarbete i våra lokaler

• Systematiskt brandskyddsarbete (SBA)

• Hantering av administrativa uppgifter gällande ärendehantering

• Hantering av slutdokumentation för ombyggnationer mot 7As fastighetsägare

• Uppdatera och hantera mallar för kontor, konferens och reception

• Ge support och service till kontors- och konferensgäster

Vissa arbetsuppgifter kan vara fysiskt krävande.

Prioriterade förmågor

• God social förmåga, med stark känsla för bemötande, service och att leverera en kundupplevelse utöver det förväntade

• Lösningsorienterad och handlingskraftig med god simultankapacitet/van att växla mellan olika uppgifter

• Noggrann och ansvarstagande/självgående

• Samarbete, trivas både i grupp och med självständigt arbete

Prioriterad kunskap/erfarenhet

• Erfarenhet från servicebranschen och gästbemötande

• Erfarenhet av enklare reparations- och underhållsarbeten

• Goda kunskaper i administrativa system, Office samt IT-kunskap för att kunna ge kundsupport

• Goda kunskaper i (minst) engelska

Anställningsform: Visstidsanställning till och med 15 maj 2023, med möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdatum: 23 januari, urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Head of People & Culture Tel 08 586 107 24

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
7A Sevena AB (org.nr 556662-0018), http://www.7a.se

Arbetsplats
7A

Kontakt
Eva Bloch
eva@7a.se
0703425722

Jobbnummer
7337667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 7A Sevena AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 7A Sevena AB: