Conference & Office Assistant till 7A
7A Sevena AB / Servicepersonaljobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla servicepersonaljobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 7A Sevena AB i Stockholm Vi söker nu en en medarbetare som kan stötta upp i både administrativa och praktiska arbetsuppgifter under vintern/våren 2023. Är du en utåtriktad person med högt kundfokus, som både kan ge våra gäster ett välkomnande bemötande och vara en god lagspelare i ditt arbetsteam - då kan du vara personen vi söker!
7A består av två olika affärsområden; Conference & Event och Office & Lounge och vi driver fyra anläggningar i centrala Stockholm. Vill du veta mer om vilka vi är och vad vi gör kan du läsa vidare här (
https://7a.se/). Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att vara personliga, välkomnande och innovativa.
Publiceringsdatum2023-01-12Om tjänstenHuvuduppgiften i rollen är att assistera och avlasta konferens- och kontorsavdelningarna i drift, såväl som med administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår
• Hantering av bud och leveranser till anläggningarna
• Iordningställande av lokaler för kontor och konferens
• Drift- och underhållsarbete i våra lokaler
• Systematiskt brandskyddsarbete (SBA)
• Hantering av administrativa uppgifter gällande ärendehantering
• Hantering av slutdokumentation för ombyggnationer mot 7As fastighetsägare
• Uppdatera och hantera mallar för kontor, konferens och reception
• Ge support och service till kontors- och konferensgäster
Vissa arbetsuppgifter kan vara fysiskt krävande.
Prioriterade förmågor
• God social förmåga, med stark känsla för bemötande, service och att leverera en kundupplevelse utöver det förväntade
• Lösningsorienterad och handlingskraftig med god simultankapacitet/van att växla mellan olika uppgifter
• Noggrann och ansvarstagande/självgående
• Samarbete, trivas både i grupp och med självständigt arbete
Prioriterad kunskap/erfarenhet
• Erfarenhet från servicebranschen och gästbemötande
• Erfarenhet av enklare reparations- och underhållsarbeten
• Goda kunskaper i administrativa system, Office samt IT-kunskap för att kunna ge kundsupport
• Goda kunskaper i (minst) engelska
Anställningsform: Visstidsanställning till och med 15 maj 2023, med möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdatum: 23 januari, urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Head of People & Culture Tel 08 586 107 24
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 7A Sevena AB (org.nr 556662-0018),
http://www.7a.se Arbetsplats 7A
Kontakt Eva Bloch
eva@7a.se 0703425722 Jobbnummer 7337667
Observera att sista ansökningsdag har passerat.