Com Hem söker Teamledare till Kundservice i Örnsköldsvik

Com Hem / Försäljningsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Örnsköldsvik, Härnösand, Sundsvall, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,76 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information se på www.comhem.se

Kundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Verksamheten omfattar cirka 700 personer varav 500 i Härnösand och 200 i Örnsköldsvik. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.
Vill du arbeta med ledarskap och försäljning?

Publiceringsdatum
2013-03-14

Dina arbetsuppgifter
Som Teamledare har du övergripande resultat- och personalansvar för ca 15 kommunikatörer. Du jobbar väldigt nära teamets medarbetare och merparten av arbetstiden ligger på att tillsammans med dina medarbetare i den operativa verksamheten genomföra medlyssning, coachning, teammöten, säljträning, kvalitetsuppföljning och utveckling av verksamheten och teamets medarbetare. Då stort fokus ligger på våra försäljningsmål så tar du aktiv initiativ för att stimulera försäljningsresultatet. Du äger kompetensinventereringen av dina medarbetare och upprättar och säkerställer genomföring av individuella utvecklingsplaner samt en del i ledet som innebär certifiering.

Stationeringsort
Örnsköldsvik

Arbetstid
Dag, kväll och helg

Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda eller coacha andra. Högskoleutbildning inom relevant område är meriterande. Branscherfarenhet är meriterande men inte ett krav. Goda kunskaper i svenska och i engelska i såväl tal som skrift. Du är en van datoranvändare och har god förståelse för hur man använder IT för att stödja verksamheten. Du bör inneha tekniskt intresse och förståelse. För att trivas hos oss trivs du av att arbeta i ett expansivt företag som ständigt är i förändring där tempot är högt, och beslutsvägar är snabba. Du bör ha grundläggande kunskaper inom de tjänsteområden som utgör grund för Com Hems affär samt goda kunskaper inom försäljning och kundhantering.

Som person har du förmåga att vara

• Kundfokuserad och serviceinriktad

• Visionsförmedlande

• Styrande och drivande

• Motiverande och inspirerande

• Affärsmässig

Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten och erfarenheten för rollen.

Mer information och kontaktperson
Sista ansökningsdag är 7 april. Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Sundin, Servicechef malin.sundin@comhem.com alt 073 439 0769 eller till Magnus Claar Supportchef magnus.claar@comhem.com alt 073 439 0694.

Facklig kontakt
Ledarna: Eva Ståhl, 0734-390 715, eva.stahl@comhem.com
Seko Härnösand: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen Härnösand: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 8093
10420 Stockholm

Jobbnummer
1493676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: