Com Hem söker Teamledare till Kundservice i Härnösand
Com Hem / Försäljningsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Com Hem i Härnösand,
Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Stockholm eller i
hela Sverige Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,76 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information se på
www.comhem.seKundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Verksamheten omfattar cirka 700 personer varav 500 i Härnösand och 200 i Örnsköldsvik. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.
Vill du arbeta med ledarskap och försäljning?
Publiceringsdatum2013-03-14Dina arbetsuppgifterSom Teamledare har du övergripande resultat- och personalansvar för ca 15 kommunikatörer. Du jobbar väldigt nära teamets medarbetare och merparten av arbetstiden ligger på att tillsammans med dina medarbetare i den operativa verksamheten genomföra medlyssning, coachning, teammöten, säljträning, kvalitetsuppföljning och utveckling av verksamheten och teamets medarbetare. Då stort fokus ligger på våra försäljningsmål så tar du aktiv initiativ för att stimulera försäljningsresultatet. Du äger kompetensinventereringen av dina medarbetare och upprättar och säkerställer genomföring av individuella utvecklingsplaner samt en del i ledet som innebär certifiering.
Stationeringsort
Härnösand
Arbetstid
Dag, kväll och helg
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att leda eller coacha andra. Högskoleutbildning inom relevant område är meriterande. Branscherfarenhet är meriterande men inte ett krav. Goda kunskaper i svenska och i engelska i såväl tal som skrift. Du är en van datoranvändare och har god förståelse för hur man använder IT för att stödja verksamheten. Du bör inneha tekniskt intresse och förståelse. För att trivas hos oss trivs du av att arbeta i ett expansivt företag som ständigt är i förändring där tempot är högt, och beslutsvägar är snabba. Du bör ha grundläggande kunskaper inom de tjänsteområden som utgör grund för Com Hems affär samt goda kunskaper inom försäljning och kundhantering.
Som person har du förmåga att vara
• Kundfokuserad och serviceinriktad
• Visionsförmedlande
• Styrande och drivande
• Motiverande och inspirerande
• Affärsmässig
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten och erfarenheten för rollen.
Mer information och kontaktperson
Sista ansökningsdag är 7 april. Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Sundin, Servicechef
malin.sundin@comhem.com alt 073 439 0769 eller till Magnus Claar Supportchef
magnus.claar@comhem.com alt 073 439 0694.
Facklig kontaktLedarna: Eva Ståhl, 0734-390 715,
eva.stahl@comhem.comSeko Härnösand: Nick Fortgens,
nick.fortgens@comhem.comUnionen Härnösand: Magnus Hansson,
unionen.harnosand@comhem.comArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCom Hem
AdressCom Hem
Box 8093
10420 Stockholm
Jobbnummer 1493626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.