Co-worker Multi-channel team

Ikano Bank Ab (publ) / Kundservicejobb / Malmö
2024-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Co-worker Multi-channel team" (publicerad 2024-05-14) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ikano Bank Ab (publ) i Malmö, Lund, Älmhult, Sundbyberg eller i hela Sverige

Som medarbetare i multi-channel teamet kommer du att vara våra kunders första kontaktpunkt i våra digitala kanaler. Du ser alltid till att vi levererar en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar.

Förväntningar:

• Du förväntas leverera enastående service till våra kunder och genomföra kundmöten i alla kanaler (Chatt, mail och telefon.)
• Expert inom digital kommunikation.
• Du har ett proaktivt arbetssätt gällande utvecklingen av våra kundmöten i digitala kanaler.
• Expert på försäljning via digitala kanaler.
• Arbeta aktivt med att identifiera förbättringsområden eller möjligheter för automatisering av processer.
• Driva egna projekt mot givna mål.
• Led dig själv med Ikano-värderingarna i åtanke.
• Bidra till att bygga ett starkt team med sammanhållning, med Ikanos värderingarna som riktlinje.

Är du rätt person för rollen?

Som person brinner du för att våra digitala kanaler når sin fulla potential. Måluppfyllnad är något som ligger dig varmt om hjärtat och du älskar att leverera.

Du brinner för att förändra vårt arbetssätt och gillar att tänka annorlunda. Du strävar efter självledarskap och har en klar inställning om att allting är möjligt

Kunskaper:

• Bred kunskap om våra produkter och system, samt viljan att lära dig mer.
• Kunskap om hur våra kundmöten skall hanteras och hur det påverkar våra mål.
• Förstår vikten av att integrera våra värderingar i våra kundmöten.
• Gedigen erfarenhet av kundservice eller relaterat inom en kundcentermiljö eller inom finans och försäljning.
• Tidigare erfarenhet av digitala kundmöten.
• Förståelse för hur ditt arbete bidrar till bankens övergripande mål.

Nyckelkompetenser:

• Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
• Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation.
• Goda skriftliga färdigheter.
• Förmåga att anpassa kundmötet efter kunden.
• Kapabel till självledarskap och tar ansvar för din egen utveckling.
• Förmåga att upptäcka områden för förbättring och agera därefter.
• Kan hantera en agil och snabbt föränderlig arbetsmiljö.

Låter det intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ikano Bank AB (publ) (org.nr 516406-0922)

Arbetsplats
Ikano Bank AB Sweden

Jobbnummer
8598669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ikano Bank Ab (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ikano Bank Ab (publ):