Clas Ohlson söker medarbetare till contact center, Malmö!
Clas Ohlson AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Malmö,
Burlöv,
Lund,
Kävlinge,
Trelleborg eller i
hela Sverige Clas Ohlson är ett starkt växande företag med visionen att bli en ledande internationell detaljhandelskedja. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem i vardagen genom att erbjuda kundservice utöver det vanliga samt ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid. Vårt uppdrag är tydligt; vi vill bidra till en inspirerande shoppingupplevelse genom att hela tiden försöka överträffa våra kunders förväntningar. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, utbildningar och konkurrenskraftiga löner. Allting vi gör, bottnar i Clas Ohlson-andan där vi värdesätter handelsmannaskap, engagemang, nytänkande, värme och handlingskraft.
Antar du utmaningen?
I vår ambition att än bättre möta och serva våra kunder söker vi nu medarbetare till Contact Center, med placeringsort i vår butik Malmö, Mobilia. Tjänsterna är tidsbegränsade anställningar under 6 månader med varierade sysselsättningsgrad (upp till 100%). Denna utökning är ett projekt inom Affärsområde Sverige som ska syfta till en avlastning för vårt Contact Center samtidigt som vi får möjlighet att testa hur vi än bättre utvecklar vårt kundmöte, oavsett om kunden finns på webben eller den fysiska butiken.
Som medarbetare på Contact Center kommer du att ansvara för att lösa våra kunders förfrågningar och problem samt hantera ordermottagning via mail och telefon med övergripande mål att lösa kundernas praktiska problem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att svara på frågor om pris och saldo, reservdelsbeställningar, ordermottagning, kommunicera på chatten samt besvara butikssamtal och mail från kunder. Merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter. Detta kräver att du har goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska, både skriftligt och muntligt. Eftersom tjänsterna kommer utgå från Malmö Mobilia kommer du givetvis vara en del av vårt butiksteam där.
Vad söker vi?
Vi söker dig som är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person vill vi att du är serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.
Tjänsten innebär att du måste vara beredd på att arbeta såväl kvällar som helger efter schema. I tjänsten ingår två introduktionsveckor som sker i Insjön, Dalarna
Rekryteringsinformation
Registrera gärna din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, vi tillämpar löpande rekrytering. Sista ansökningsdatum är den 29 juli 2018.
Publiceringsdatum2018-06-29Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Elvy Axklint via mail på
elvy.axklint@clasohlson.se eller på telefon 0247-649 23.
Välkommen med din ansökan!
Clas Ohlson är en dynamisk arbetsplats som präglas av omtanke om varandra och våra kunder. Vår värdegrund genomsyrar allt vi gör och vi är stolta över vårt ursprung. Vill du läsa mer om vår historia eller om hur vi jobbar med kundservice som främsta verktyg, gå in på
www.clasohlson.seVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClas Ohlson AB
AdressClas Ohlson AB
Trelleborgsvägen 7, 21432 Malmö
21432 Malmö
KontorsadressTrelleborgsvägen 7, 21432 Malmö
Jobbnummer 4230541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.