Claimadministratör till InfoCare Workshop

OnepartnerGroup Sydost AB / Datajobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

InfoCare Workshop är nordens ledande servicepartner för konsumentelektronik. Som ledande, oberoende tjänsteleverantör i Norden vet vi hur man gör för att leva upp till och möta kundernas förväntningar. Vi garanterar hög kundnöjdhet genom att fokusera på slutanvändarupplevelsen i alla våra tjänsteleveranser. InfoCares vision är att ge människor enkel tillgång och tillgänglighet till information och underhållning.

För InfoCare Workshops räkning söker vi omgående en Claimadministratör till verksamheten i Växjö. Tjänsten är ett heltidsvikariat på ett år och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet.

Dina arbetsuppgifter
Som Claimadministratör på InfoCare Workshop är ditt huvudsakliga ansvar att löpande bevaka, kontrollera och utföra analyser av utförda reparationer samt ansvara för att utförda reparationer faktureras korrekt. Du ser till att medverka och hjälpa till vid implementation av eller förändrade kundavtal och processer för att på ett korrekt sätt kunna följa upp reparationer. I ditt ansvar som Claimadministratör ingår att säkerhetsställa att fakturor ställs i rätt tid mot kunderna.

Rollen som Claimadministratör erbjuder ett ombytligt arbete där du kommer att ha en hög involvering i hela processkedjan. Du förväntas att aktivt bidra till förbättringsarbeten genom förslagna idéer eller förbättringar.


Din profil
För att lyckas i rollen har du förmågan att arbeta strukturerat i kombination med effektivt för att löpande kunna hålla deadlines för rapportering och fakturering. För att trivas i rollen som Claimadministratör drivs du av utmaningar och utveckling samt har ett analytiskt och kritiskt tänkande för att kunna identifiera problem och hitta lösningar.

Vi söker dig som har en ekonomisk bakgrund alternativt har arbetat i en liknande roll tidigare. Det anses meriterande om du har universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi. Rollen ställer krav på att du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Systemkunskaper vi efterfrågar är:
• Microsoft Office, framförallt Excel och användning av formler, funktioner och pivottabeller

Ansökan
Sista ansökningsdatum är den 13:e juli, men vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linn Isberg på telefonnummer 0470-32 38 37.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-13
Ange följande referens när du ansöker: 4715
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Isberg 0470- 32 38 37

Företag
OnepartnerGroup Sydost AB

Adress
OnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
3586545

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: