Chefsassistent
Vårdcentral Carlanderska / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vårdcentral Carlanderska i Göteborg Carlanderska är inte som vilket sjukhus som helst - och har aldrig varit det heller. Redan när Carlanderska invigdes 1927 var det en plats för omvårdnad som skulle vara lite mer ombonad och hemlik än de vanliga sjukhusen. Carlanderska är ett kraftfullt specialistsjukhus, som är en del av sjukvårdsutbudet i Västra Götalandsregionen. Här bedrivs både offentlig vård, försäkringssjukvård och privat sjukvård. Verksamheten utförs av ett flertal vårdgivare i samspel och tillsammans med våra samarbetspartners och specialistmottagningar utgör vi ett komplett sjukhus med väl fungerande vårdkedjor under ett och samma tak. Tillsammans är vi ungefär 400 medarbetare som utifrån ledorden miljö, närhet, omtanke och kompetens arbetar på Möjligheternas sjukhus. Välkommen!
Publiceringsdatum2018-02-01BeskrivningEn chefassistent rekryteras till Vårdcentralen Carlanderska samt våra specialistvårdsmottagningar.
Vi har ett starkt varumärke, håller hög kvalitet och bedriver modern sjukvård i en kulturhistorisk miljö.
Vårdcentralen Carlanderska är en av de mer efterfrågade vårdcentralerna inom Västra Götalandsregionen. Inom enheten finns läkarmottagning, psykosocialt team, BVC och distriktssköterskemottagning.
Våra specialistvårdsmottagningar vid Carlanderska bedriver verksamhet inom bland annat allmänmedicin, internmedicin, hudsjukdomar, vaccination och kardiologi. Inom båda verksamheterna tjänstgör ett 80-tal medarbetare.
Dina arbetsuppgifterDå Carlanderska växer ytterligare söker vi dig som vill arbeta tillsammans med oss som chefsassistent och stödja cheferna inom vårdcentralen och specialistvårdsmottagningarna med olika administrativa uppgifter. Arbetet innebär bland annat protokoll- och avtalsskrivning, bokningar, schemaläggning och tidrapportering. I tjänsten ingår även samordning av olika slag, interna och externa kontakter. Tjänsten är nyinrättad och kommer att bli en viktig stödjande funktion, som du har möjlighet att vara med och utveckla. Du arbetar för att uppnå god kvalitet i den dagliga verksamheten och medverkar till att patientsäkerhet, tillgänglighet, patientbemötande och vårdkvalitet ständigt förbättras i enlighet med Carlanderskas mål.
KvalifikationerVi söker dig som har fullgjord gymnasial utbildning, erfarenhet av liknande arbete och trivs med att ge stöd och service. Du bör ha god datorvana då du kommer arbeta i olika dataprogram. Du har ett strukturerat arbetssätt, hög integritet och är en god arbetsgivarföreträdare. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och du känner dig bekväm med att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan även hantera ett stundtals högre arbetstempo. Som person är du säker och trygg i din roll, positiv i ditt förhållningssätt och kan bidra till ett bra klimat i arbetsgruppen.
Information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Har du några frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Elisabeth Isaksson på tel. 031-81 80 43 alternativt
elisabeth.isaksson@carlanderska.se, enhetschef UllaKarin Lundell på tel 031-818017 alternativt
ullakarin.lundell@carlanderska.se . Facklig kontaktperson för Vision är Heléne Högvall, tel. 031 - 81 80 06, alt.
helene.hogvall@carlanderska.se. Ansökan till tjänsten görs via vår hemsida
www.carlanderska.se senast 25 februari 2018.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 2018/7
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Ahlgren 031-81 82 15
FöretagVårdcentral Carlanderska
AdressVårdcentral Carlanderska
Carlanderplatsen
40545 Göteborg
KontorsadressCarlanderplatsen
Jobbnummer 3939476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.