Category Assistant sökes till Procurator AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Är du en person som trivs med att ha ett varierande och utvecklande arbete? Tycker du dessutom om att driva egna projekt där du får ta ansvar? Då är tjänsten som Category assistant hos Procurator i Malmö något för dig.

Om Procurator/Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Procurator har ett brett sortiment av produkter och tjänster från ledande leverantörer och egna varumärken som Worksafe, KBM och Brage. Vi förser kunder i Norden med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor. Läs gärna mer om Procurator på https://www.procurator.net/sv-se.

Publiceringsdatum
2018-03-23

Om tjänsten
Som Category Assistant bistår du produktcheferna med administration och underhåll av produktsortimentet. Tjänsten innebär daglig kontakt med leverantörer och produktchefer i allt ifrån artikelupplägg och uppdateringar av artiklar till framtagning av marknadsmaterial. Du kommer i vissa fall även att medverka vid leverantörsbesök och mässor.

Dina arbetsuppgifter
• Delaktig i framtagning av säljverktyg, säljmaterial och kampanjer
• Informera säljare om nya produkter, utskick och varuprover
• Diverse administrativa uppgifter som artikelupplägg, produktfrågor och enhetsfrågor i Bison affärssystem
• Underhålla webben genom att lyfta fram produkter och utforma säljtexter

Om dig
Vi söker dig som har minst 3-årig gymnasiekompetens. Du har god datorvana och vi ser gärna att du har arbetat i ett affärssystem tidigare. Som person ser du till teamets insats, samtidigt som du arbetar självständigt och trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Vi söker dig som har god prioriteringsförmåga och trivs med att ta egna initiativ. Arbetet är varierande och ingen dag är den andra lik och passar dig som är flexibel och tycker om att det händer mycket. Tjänsten som Category assistant kräver goda språkkunskaper i engelska och förståelse för de skandinaviska språken.

Viktigt för tjänsten är:
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• En drivande och utåtriktad personlighet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen
Tjänsten som Category Assistant är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Uppdraget är löpande och för rätt person finns det möjlighet till anställning när uppdraget löper ut. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare Annika Lantz, tel 08 - 100 500 eller via annika.lantz@adecco.se

Har du frågor angående registrering kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Lantz annika.lantz@adecco.se 0736-847372

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Jobbnummer
4040900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: