CallCenter tekniker till vår Service Desk på Lidingö.
Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Gävle,
Nacka eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i MS Office Paketet? Är du stresstålig?
Service Desk är en av enheterna inom vår leveransorganisation och har ett tätt samarbete med driftsorganisationen. I tjänsten som CallCenter Tekniker jobbar du i Service Desken med en av våra
globala kunder, varför det är viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska både i tal och skrift.
I arbetsuppgifterna igår bl a att hantera inkommande samtal/mail/ärenden, säkerställa att Service Desken får in referensnummer från service organisationerna och korrekt stängningsinformation.
I tjänsten ingår även administration.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en drivande, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla
Publiceringsdatum2008-10-17Erfarenheterfrån butiksarbete är meriterande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Wickström, tel 070-793 76 48..
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.
Arbetstider och omfattningHeltid/Tilssvidare
ErsättningEnligt överenskomelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-16
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFujitsu Services AB
AdressFujitsu Services AB
Box 40
16493 Kista
Jobbnummer 335158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.