Butikssäljare med lageransvar till Alcadon

A Hub AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg, Partille, Kungälv, Kungsbacka, Tjörn eller i hela Sverige

Vill du vara med på en tillväxtsresa på ett bolag i en spännande bransch där du erbjuds utvecklingsmöjligheter? Har du tidigare erfarenhet av service och har förmågan att skapa förtroende och relationer? Då ska du söka tjänsten nu!

Alcadon står inför en spännande och expansiv fas och ser en kraftigt ökad efterfrågan på sina produkter, lösningar och tjänster. De behöver de nu förstärka organisationen i region Väst med lokalisering i Göteborg. Alcadon är leverantör av infrastruktur för nätverk och sedan starten 1988 etablerat sig som en ledande svensk leverantör av produkter för data- och telekommunikation i Norden.

Vi erbjuder

Du erbjuds en utvecklande tjänst i en spännande bransch i ett växande företag. Du kommer att ingå i ett team i Göteborg som idag består av 8 medarbetare, alla med en gedigen erfarenhet från branschen och försäljning. Som medarbetare erbjuds du regelbundet vidareutbildningar för att du ska få rätt kompetens, vilket ger dig goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Alcadon erbjuder också ett bra pensionsavtal samt förmåner som sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag.

Arbetsuppgifterna består primärt av:

• Butiksansvar - ta hand om kunder och försäljning i butiken i Göteborg.
• Kundsupport - vägleda och supportera våra kunder vid inkommande beställningar.
• Orderhantering - webbshop, mejl och telefon.
• Lager - in och utleveranser. (hantering av truck kan förekomma)

Publiceringsdatum
2022-11-25

Profil
VI tror att du för att lyckas i rollen som ansvarig butik/lager på Alcadon har några års erfarenhet av ett serviceyrke med fokus på kundkontakt och kundrelation. Van att supportera både externt och internt. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande men inte ett krav. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift samt arbetar obehindrat i Officepaketet.

Som person är du serviceinriktad och ser lösningar framför problem med stort driv och målfokus. Vidare är du utåtriktad, social och har förmågan att skapa förtroende och relationer. Du bidrar gärna med ett gott humör och positiv energi till både kunder, säljteamet och andra kollegor på kontoret och är absolut inte rädd att hugga in där det behövs.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider

Plats: Mölndal

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Nina vid frågor om tjänsten 0708 23 41 73 eller Nina@a-hub.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Nina Firouzi
nina@a-hub.se

Jobbnummer
7204429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: