Business Renewal Specialist

Unik Resurs I Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Företagspresentation 3 step IT erbjuder företag och organisationer en effektiv och hållbar livscykelhanteringslösning för hårdvaruenheter med enkla lösningar för finansiering, IT-Asset Management och återtags- och utbytesservice. Vi är ett starkt växande företag som idag har ca 150 medarbetare på 4 olika orter. Vårt huvudkontor ligger i Linköping, och vi har säljkontor i Stockholm och Göteborg samt en produktionsanläggning i Växjö.
Är du en administrativ stjärna med hög servicekänsla som gillar att arbeta med flera kontaktytor? Trivs du med varierande arbetsuppgifter där kunden står i fokus? Vi har höga målsättningar och en tydlig tillväxtagenda och vår ambition är att skapa kundupplevelse i världsklass. Vill du vara en del av en internationell, framgångsrik samt ständigt utvecklande organisation med hållbarhet i fokus? Då är det här en roll för dig!
Det här är inledningsvis ett uppdrag via Unik Resurs, med ambition om att övergå i anställning hos 3stepIT efter avslutat uppdrag.

Hur är det att arbeta på 3stepIT? Att vara en 3stepper ska vara en positiv upplevelse. Därför är det viktigt för oss att bygga en kultur av flexibilitet, lärande och skojigt, eftersom jobb och privatliv ska fungera ihop utan ansträngning. För oss är det viktigt att rekrytera personer som har ett intresse av att vara med och göra 3stepIT till en bra plats att arbeta på. Vi sätter stort värde på att inkludera nya tankar och idéer såväl som olika kulturer och bakgrunder. Här är några av de grunder som gör 3stepIT till en attraktiv arbetsplats för just dig: * Vår kultur Hos oss har vi en stark och inkluderande gemenskap som får alla att känna sig välkomna. Vi arbetar som ett lag, bryr oss om varandra och löser utmaningar tillsammans. Vår miljö är framtidsinriktad och vi välkomnar alltid nya idéer. Våra fem värderingar, Positive, Passionate, Responsible, Curious och Amazing, är en bra vägledning hur vi interagerar med varandra. * Hälsa och välmående En hälsosam balans mellan arbete och privatliv är avgörande för välmåendet. Vi erbjuder därför friskvårdsbidrag, privat sjukvårdsförsäkring och liknande hälsofrämjande tjänster. * Flexibilitet Vi värdesätter balansen i arbetslivet och supporterar flexibelt arbete eftersom våra anställdas välmående är av högsta prioritet. * Välförtjänta prestationer Förutom en konkurrenskraftig lönesättning, belönar vi även välförtjänta prestationer. Några av höjdpunkterna är 3stepIT Bonusprogram och Employee Excellence Award!
• Utveckling Vi tycker det är viktigt att ge våra anställda chansen att utvecklas. Därför erbjuder vi kontinuerligt möjligheten att delta i olika typer av utbildningsprogram, coaching, kurser osv. * Vi har kul När man arbetar tillsammans med underbara människor är det lätt att ha kul. Hos oss finns möjlighet att delta i allt från sportaktiviteter till årliga konferenser och kickoffs - vi erbjuder många tillfällen att hänga med på roliga aktiviteter tillsammans med kollegorna. Vi erbjuder Dig en stimulerande arbetsmiljö där man bryr sig om varandra och som ger Dig möjlighet till utveckling genom arbete. Vi erbjuder mångsidiga och utmanande uppgifter, en internationell arbetsmiljö och en fin arbetsgemenskap.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden I rollen som Business Renewal Specialist kommer du primärt att arbeta med att administrera och hantera avtalsslut för våra kunders leasingavtal. I rollen kommer du att ha fler kontaktytor med funktioner och aktörer som är inblandade i kundaffären, så som bankpartners, IT-leverantörer, säljare och andra interna enheter. Du har daglig kontakt med kunder och är behjälplig vid frågor och arbetar dagligen i våra affärssystem för att administrera och förvalta både nya och befintliga kundavtal.

Vidare kommer du att arbeta med:
• Hantera och administrera förlängningar av kundavtal
• Administrera returer, så som loggning och matchning av serienummer etc.
• Skapa rapporter och underlag genom vårt Asset Management-system till kunder
• Skriva på och godkänna fakturor från leverantörer och samarbetspartners
• Upprätta och löpande anpassa arbetsrutiner till kunders och leverantörers behov samt till interna krav kring effektivitet och processer

• Du har minst gymnasieexamen
• Är van att dagligen kommunicera med kunder eller andra externa och interna partners
• Är lösningsorienterad och har en naturlig känsla för service och kundbemötande
• Har erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete, exempelvis inom avtalshantering och juridiska formalia
• Är flytande i både tal och skrift på svenska och engelska
• Har erfarenhet av att arbeta i olika IT-system och ta emot uppdrag via olika typer av kanaler
• Har god data- och systemvana, exempelvis Word och Excel
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av produkterna leasing och hyra, samt att arbeta i ett modernt leasingsystem
Vidare ser vi att du är positiv, nyfiken och har en god samarbetsförmåga. Du är lösningsorienterad och vi uppskattar om du kommer med nya idéer. Du vill alltid leverera bästa tänkbara service till våra kunder, är kommunikativ och trivs att arbeta med många externa och interna kontaktytor. Tempot är stundtals högt och för att passa i rollen behöver du förmågan att kunna varva mellan olika arbetsuppgifter och snabbt kunna prioritera om.Vi erbjuder Dig en stimulerande arbetsmiljö där man bryr sig om varandra och som ger Dig möjlighet till utveckling genom arbete. Vi erbjuder mångsidiga och utmanande uppgifter, en internationell arbetsmiljö och en fin arbetsgemenskap.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Jessica Ferm och nås på 070-410 63 91 eller på jessica.ferm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Ersättning
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Unik Resurs i Sverige AB (org.nr 556052-5833)

Kontakt
Jessica Ferm
0704106391

Jobbnummer
7572116

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Unik Resurs I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Unik Resurs I Sverige AB: