Business Customer Care inom reseadministration till globalt före

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-10-30

Företaget
Företaget utvecklar och tillhandahåller molnbaserade affärssystemtjänster. Applikationerna används världen över av stora och små företag för tjänster inom bland annat logistik, resor och inköp. Kunderna finns främst inom bank/finans, telekom, bygg och entreprenad, retail samt offentlig sektor. Från kontor i Sverige, Australien och Sri Lanka sker arbetet mot kunder i över 50 länder. Idag cirka 45 anställda i Sverige. Företaget befinner sig en expansiv fas och söker nu flera medarbetare till kontoret i Kista.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Business Customer Care kommer du att arbeta med support- och kundärenden gentemot användare av företagets molnbaserade affärssystem för resetjänster. Frågorna kommer främst röra ärenden kopplat till reseadministration, det vill säga från beställning av resan, till redovisning och till sist bokföringen.

Du ansvarar för att självständigt lösa ärenden och slussar vid mer komplexa och tekniska ärenden vidare till företagets tekniska support baserad på Sri Lanka. Arbetet sköts både per mail, telefon och i företagets interna ärendehanteringssystem. Eftersom företagets kunder finns både i Sverige och internationellt sker en del av arbetet på engelska.

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
• Avslutad gymnasieutbildning

Erfarenheter
• Erfarenhet inom support/kundvård/kundhantering B2B
• Erfarenhet från tidigare arbete/hantering av reseräkningar eller frågor kopplat till reseräkningshantering

Övriga krav (språk/programvaror):
• Goda kunskaper i Office-paketet, främst Word och Excel
• Du uttrycker dig flytande i tal och skrift i både svenska och engelska

Meriterande:
• Erfarenhet från tidigare arbete inom HR/ekonomi samt förståelse för bokföring

Till denna roll söker vi dig som gillar att arbeta i en utåtriktad och serviceinriktad roll. Du trivs med administrativa göromål och är strukturerad och noggrann. Ibland ställer denna roll prov på din förmåga att prioritera och det är därför viktigt att du är lösningsfokuserad och stresstålig.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, kundtjänst, kundvård, B2B, customer care, reseräkningar, resebranschen, företagsresor, administration, administratör, reseadministration, travels, business travel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass 08-40024050 emma.wass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2504743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: