Bravura expanderar och söker receptionist till vårt kontor i Sto
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.
Publiceringsdatum2012-03-06FöretagetBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag som funnits sedan 2008. Vårt fokus ligger på juniora tjänstemän, men vi arbetar även med mer erfarna profiler inom tjänstemannasektorn. På kontoret vid Hornstull i Stockholm arbetar idag 29 personer och vi har därtill kontor i Malmö samt öppnar under april kontor i Göteborg. Då vi expanderar verksamheten söker vi nu en hungrig och driven receptionist till kontoret i Stockholm!
Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att ansvara för:
• Alla inkommande telefonsamtal till växel för Stockholm, Malmö och Göteborg
• Ta emot och ta hand om besökare
• Kontorsservice, så som att hålla snyggt i reception och andra allmänna ytor
• Kontakt med städfirma, fastighetsägare, felanmälan och liknande
• Inköp av kontorsmaterial och andra tillfälliga inköp
• Enklare administrativa uppgifter inom ekonomi samt administrativa uppgifter för att stötta rekryterings- och bemanningsteamen
• Bokning av resor, hotell och insamlande av körjournaler och reseräkningar
• Administration kring nyanställda, nyckelhantering, fotografering mm
• Alla i övrigt förekommande mindre och större uppgifter av mer tillfällig karaktär
Rollen är bred, du förväntas vara flexibel, stresstålig och mycket serviceminded, internt och externt. Tjänsten finns inte idag och detta ställer lite extra krav på att du själv är driven, självgående och initiativtagande för att bygga upp receptionistfunktionen.
KvalifikationerVi söker dig som gått ut gymnasiet och som vill ha ett roligt, ansvarsfullt och stimulerande heltidsarbete under minst ca 1 års tid. Vi ser gärna att du har konkreta planer på att börja studera inom något år eller två, men att du innan detta vill arbeta och bygga på din arbetslivserfarenhet. Du behöver inte tidigare ha arbetat i reception, men ett krav är att du har arbetat extra eller heltid inom servicesektorn och att du är van att hantera kunder på telefon och i ett personligt möte. Du har bra betyg från gymnasiet och håller en hög nivå på engelska i tal och skrift. Som person är du driven, social, ambitiös och ödmjuk inför att lära dig nya saker. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och växa med uppgiften och du är trygg med dig själv även inför oväntade utmaningar.
Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.
Övrig information:
Start: Mars-april 2012
Plats: Stockholm, Hornstull
Lön: Enl ök
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: receptionist, reception, administration, kontor, rekrytering, bemanning.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Mikaelsson
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1178212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.