Bli Pauli Scandinavias kundfokuserade medarbetare!
Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Nu söker vår kund Pauli Scandinavia AB sin nya kollega till rollen som kundfokuserad innesäljare / säljsupport. Vår kund, som är en välkänd och innovativ utvecklare och tillverkare av högteknologiska produkter för glaskonstruktion, söker nu en innesäljare / säljsupport. Tjänsten är på heltid och företaget har sina lokaler i Slagsta (Segeltorp/Botkyrka) med utsikt över vattnet. Uppdraget är tänkt att starta omgående (uppsägningstid tas självklart i beaktande) och pågår i 6 månader med möjlighet till överrekrytering för rätt kandidat.
Du som innesäljare / säljsupport kommer tillsammans med dina kollegor att skapa ett än mer framgångsrikt team. Ett stimulerande arbete i en organisation med mycket framåtanda.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester, friskvårdsbidrag m.m.
Arbetsuppgifter:
Du kommer som innesäljare / säljsupport att arbeta med rådgivning, order, offerter samt försäljning per telefon samt även ta emot kundbesök i företagets "showroom". Då teamet är en sammansvetsad grupp så hjälps man åt med övriga administrativa arbetsuppgifter som förekommer på arbetsplatsen. På sikt finns även möjlighet att gå ut på kundbesök om man önskar utvecklingsmöjligheter.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter:
• Rådgivning
• Orderläggning
• Inköp
• Offerthantering
• Ta emot leveranser
• Kundkontakter per telefon, mail samt besök till företagets showroom
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Din bakgrund:
Har du erfarenhet som glasmästare eller erfarenhet från bygg- eller hantverksbranschen ses detta som meriterande, dock inte något krav då ditt stora intresse för branschen kommer att kunna ha större betydelse. Du behöver ha körkort för denna roll och kunna kommunicera på svenska samt engelska i tal och skrift. Du ska även ha erfarenhet och känna dig bekväm att arbeta i Office-paketet samt övrig datavana ses som meriterande.
Som person är du ansvarstagande, stresstålig, kommunikativ, prestigelös, social och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Tillsättandet ska ske så snart som möjligt och vi kommer att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara någon minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-12-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 1005
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3841106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.