Bli en del av Vismas skickliga supportteam!

Visma Software AB / Supportteknikerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma Software AB i Växjö, Kalmar, Kristianstad, Jönköping, Ängelholm eller i hela Sverige

Visma Spcs är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.

Har du känsla för service och rådgivning i toppklass? Vill du ha ett utvecklande och viktigt uppdrag med grymma kollegor och en härlig laganda? Då kan detta vara en tjänst för dig! Vi söker nu fler stjärnor till vår supportenhet Customer Success i Växjö där du får det viktiga uppdraget att hjälpa våra kunder med service och rådgivning.

VAD INNEBÄR ROLLEN?

På Customer Success arbetar våra grymma medarbetare med att stötta våra kunder, såväl småföretagare som redovisningsbyråer, med den hjälp de behöver i våra program. Våra program tillhandahåller tjänster inom bokföring, lönehantering och redovisning, och när kunden stöter på något problem finns du där som hjälp för dem!

Som medarbetare på vår support är ditt uppdrag att guida, hjälpa och säkerställa att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt/sina program. Du har också stort ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda och berätta vilka lösningar som hade hjälpt kunden att arbeta mest effektivt. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler, främst via telefon och chatt.

En grym medarbetare på Customer Success lyckas inte bara få våra kunder nöjda utan blir även överraskad av din känsla för service. Vi vill hjälpa kunden att arbeta optimalt i våra produkter för att de ska kunna lägga mer energi på det som de är bäst på; nå sina drömmar och ägna mindre tid åt administration.

VEM ÄR DU?

Vi på Visma Spcs söker dig som brinner för att hjälpa kunden och är en utpräglad serviceperson. Effektivitet, hjälpsamhet och problemlösningsförmåga är egenskaper vi värdesätter.

Du är en person som får energi av att ställas inför kluriga uppgifter och motiveras av att hitta den bästa lösningen på ett effektivt och innovativt sätt. Du är en tävlingsmänniska som motiveras av mål och högt tempo.

Vi värdesätter om du har ett par års erfarenhet av kundservice sedan tidigare eller har arbetat inom handel- och restaurangbranschen. Givetvis i kombination med att du är rätt person som har passion och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning.

Då våra program kommunicerar på svenska är det viktigt att du behärskar och förstår svenska på en god nivå.

VAD ERBJUDER VI?

Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. Vår ambition är att skapa en arbetsplats i världsklass. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på vår fantastiska sammanhållning i kombination med fina utvecklingsmöjligheter. Det är vi stolta över! För när du trivs, växer och vill göra skillnad, utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!

Detta är en rekrytering där du ansöker med ett bifogat CV och istället för personligt brev beskriver du varför just du hade varit grym i den här tjänsten. Sista ansökningsdag är 6 mars. Urval görs löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Startdatum för tjänsten är 6 maj

Har du några frågor om tjänsten kontakta Linn Sandström, linn.sandstrom@visma.com eller Joacim Widén, joacim.widen@visma.com .

Varaktighet, arbetstid
• .

Publiceringsdatum
2022-02-17

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Visma Software AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Visma Software AB (org.nr 556567-5906), https://vismaspcs.se/kontakta-oss/jobb

Arbetsplats
Visma Spcs AB

Jobbnummer
6355113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma Software AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma Software AB: