Bitr. projektledare till fastighetsavdelning
Lidl Sverige KB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lidl Sverige KB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Om Lidl
Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige år 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 170 butiker runt om i Sverige.
Fastighetsavdelningen på huvudkontoret i Solna ansvarar för alla Lidls fastigheter, allt från etablering, bygg och förvaltning. På avdelningen arbetar idag 11 personer. På grund av att vårt butiksnät ständigt växer så utökar vi nu med tre biträdande projektledare till vår fastighetsavdelning.
Vad blir dina arbetsuppgifter?
Som biträdande projektledare är ditt fokus att på bästa sätt stödja och avlasta din avdelning. Då det är tre tjänster vi tillsätter så innebär det att du kommer att arbeta inom något av områdena etablering/fastighetsutveckling, bygg eller förvaltning. Du driver även egna mindre projekt samt översätter och håller våra styrdokument uppdaterade. Det ligger också på ditt ansvar att förbereda, kvalitetssäkra, bearbeta och dokumentera uppgifter som förekommer inom arbetsområdet.
Vilka erfarenheter söker vi?
Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande inom fastigheter, bygg, administration eller ekonomi i grunden. Vi ser det som en fördel om du har tidigare erfarenhet av något av områdena bygg, fastighetsförvaltning , hyresrätt/mäkleri eller av liknande arbetsuppgifter.
Som person är du strukturerad, noggrann och har mycket god prioriterings- och initiativförmåga. Du har lätt för att samarbeta med andra människor men kan samtidigt arbeta självständigt och fatta egna beslut. Du är en skicklig organisatör och för dig är det en självklarhet att vara serviceinriktad i ditt arbete. Vidare har du en stark kommunikationsförmåga och uttrycker dig mycket väl på svenska i såväl tal som skrift. Då du kommer att arbeta med dokument på tyska så är goda kunskaper i tyska nödvändiga. Vi förutsätter att du är en van datoranvändare.
Vad kan vi erbjuda dig?
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt.
Tjänsten är en heltidstjänst, med tillträde enligt överenskommelse. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden.
Har vi väckt ditt intresse?
Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken Söka jobb online som du hittar längst ner i annonsen på vår hemsida. Där fyller du i formuläret och bifogar cv samt personligt brev. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast 31 augusti 2014. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion via vår växel på tfn 08-55 55 70 00.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-07-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagLidl Sverige KB
AdressLidl Sverige KB
17104 SOLNA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-5555 7000
Jobbnummer 1942366
Observera att sista ansökningsdag har passerat.