Bemanningssjuksköterska i sommar till marknadsledande löner och
PersonalExpressen AB / Sjuksköterskejobb / Gällivare
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Gällivare,
Jokkmokk,
Kiruna,
Pajala,
Överkalix eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PersonalExpressen AB i Gällivare,
Jokkmokk,
Kiruna,
Pajala,
Överkalix eller i
hela Sverige Nu söker vi sommarpersonal till Sveriges sjukhus. Vi erbjuder marknadsledande löner och ger alltid ett personligt, genuint och tillmötesgående bemötande utöver det vanliga. Hjärtligt välkommen att höra av dig till oss på 08-128 555 00 för att se vad vi kan erbjuda för uppdrag just för dig!
På PersonalExpressen samlar vi professionella, ambitiösa och jordnära sjuksköterskor som ges möjlighet att fullt ut arbeta efter sina egna önskemål och behov till marknadsledande löner och villkor. Just nu söker vi personal till sommaren som är redo för uppdrag på sjukhus runt om i landet. Vi har uppdrag att erbjuda på såväl heltid som deltid beroende på hur du som sjuksköterska själv önskar arbeta och vi erbjuder alltid dig som jobbar genom oss ett fint eget boende i nära anslutning till det sjukhus där uppdraget gäller om det skulle behövas. Vi har vidare uppdrag att erbjuda till såväl grundutbildade som specialistutbildade sjuksköterskor inom alla områden och i hela landet.
PersonalExpressen är ett starkt värdedrivet företag och vi är därmed noga med att de sjuksköterskor vi presenterar för våra kunder också möter våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. Det förväntar sig våra kunder av oss och det förväntar vi oss av våra medarbetare. Tillbaka får du som söker dig in till oss alltid ett varmt, pålitligt och personligt bemötande där vi som arbetar på PersonalExpressen gör allt för att du som vår medarbetare ska trivas och känna att just dina personliga önskemål och behov står i centrum. Som sjuksköterska hos oss kommer du att få en egen personlig kontaktperson som lär känna dig väl och som alltid kommer att finnas tillhands för dig och dina önskemål kopplat till vilka jobb du vill ha framöver. Vi har kort och gott förstått att nyckeln till all företagsmässig framgång ligger i att du som vår medarbetare är en central del av korta och snabba beslutsprocesser där du själv i stor utsträckning ges möjlighet att påverka och bestämma över din egen arbetssituation.
På PersonalExpressen är vår uttalade målsättning att du som börjar arbeta tillsammans med oss ska trivas så pass bra att du är stolt över din arbetsgivare och gladeligen rekommenderar oss till andra - många av våra anställda sjuksköterskor idag har kommit in den vägen och vi hoppas att vi ska kunna få dig att trivas lika bra som våra andra medarbetare. Med det utgångsläget i vårt arbete anser vi oss vara ödmjuka, lösningsorienterade och genuint trevliga att vara i kontakt med - när vi pratar om kvalitet inom vår organisation och på vårt bemötande vill vi att det ska vara mer än ett ord - vi vill att det ska vara en upplevelse!
På PersonalExpressen har vi vidare över 10 års erfarenhet av att driva företag inom vårdsektorn med sjuksköterskor som fokus och hela vård-Sverige ligger oss därmed mycket varmt om hjärtat.
Hjärtligt välkommen att skicka in din ansökan eller ta kontakt med oss redan idag. Har du några frågor eller funderingar gällande vad vi kan erbjuda just dig går det alltid bra att ringa till oss på 08- 128 555 00.
Med detta sagt tror och hoppas vi att du kommer trivas utmärkt tillsammans med oss och att du känner dig nyfiken på vilka vi är och hur vi skulle kunna hjälpa dig framåt i din yrkeskarriär - vi ser verkligen fram emot att få påbörja ett nytt kapitel tillsammans med dig!
Publiceringsdatum2021-05-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPersonalExpressen AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare PersonalExpressen AB (org.nr 559107-0213),
http://www.personalexpressen.se 982 35 GÄLLIVARE
Jobbnummer 5733672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.