Bemanning och rekryteringsamordnare sökes till vårt Malmökontor

Svenska Storesupport AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Storesupport AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Svenska Storesupport AB är ett rekryterings och bemannings företag inom dagligvaru- och detaljhandeln samt lager och distribution. Vi arbetar även med säljuppdrag inom leverantör och producentledet.

Storesupport är ett tillväxtföretag som grundades 2000 och är idag marknadsledande på butiksnäratjänster och vi har allt sedan första dagen upplevt positiv tillväxt. Med idag över 500 medarbetare, står Storesupport för kvalité och service. Under de år som gått har vi sett att det finns behov av våra tjänster inom fler områden än bara personalbemanning. I dag kan vi hjälpa våra kunder med allt man gör i butiksmiljö. Från att bemanna kassapersonal/butikssäljare till en nybyggnation eller ombyggnation av butik.

Publiceringsdatum
2014-05-22

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Bemanning och rekryteringsamordnare till vårt kontor i Malmö.
Utöver kontakt med befintlig kund kommer du sköta den dagliga kontakten med de konsulter som arbetar för oss. Du kommer vara behjälplig i personalplanering och delaktig i våra rekryteringsprocesser. En förutsättning är att du klarar av och trivs med personalplanering samt att du tar ansvar. Den vi söker har en relationsskapande personlighet. Du måste trivas med att ständigt möta nya människor och nya situationer. Vi ser att du har välutvecklande färdigheter för att lätt skapa goda relationer och därmed en nöjd kund och nöjda konsulter.

Erfarenhet av  personal, rekrytering och bemanning är en självklarhet. KY utbildning är ett krav. Tidigare arbetslivserfarenhet är något vi värderar högt, med anknytning till personalfrågor och/eller butik. Din förmåga att strukturera, planera och prioritera är viktig då arbetstempot är högt och i ständig rörelse.

Organisatoriskt inom affärsområdet arbetar du med många arbetsuppgifter, därför är det viktigt att du även är en lagspelare och ser på situationer ur ett helhetsperspektiv. En positiv, samarbetsvillig och ödmjuk inställning är en förutsättning för att du ska trivas i vårt team. 

För att trivas i rollen bör du vara resultatinriktad, lyhörd och kommunikativ. Du klarar av att arbeta strukturerat i en vardag som ofta blir ostrukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt och söker alltid nya lösningar. Sist men inte minst är du prestigelös och bidrar till en positiv stämning i gruppen. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet.
Vi sätter stort värde på din personliga drivkraft, ditt engagemang och din vilja att skapa goda resultat samt din förmåga att arbeta självständigt.
Du är målinriktad, professionell och affärsmässig som person, sätter kunden i fokus och har lätt för att skapa goda relationer.
God rapporteringsvana, goda kunskaper i MS Office.

Heltid

Föräldrarvikariat 1 år

Tillträde snarast

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
AnnCharlotte Eriksson, Konsultchef 040-6714190

Företag
Svenska Storesupport AB

Adress
Svenska Storesupport AB
Travbanegatan 11
11343 Malmö

Kontorsadress
Travbanegatan 11 21377 Malmö

Jobbnummer
1885446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Storesupport AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Storesupport AB: