Befattning, namn på rekryterande företag
Jobbet.se/LS Jobbet AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbet.se/LS Jobbet AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Ozonetech är ett spännande företag som de senaste åren har haft en stark utveckling! Som ett resultat av detta behöver vi utöka vår organisation med en utåtriktad och flexibel person för rollen som administratör/receptionist!
Vår verksamhet
Ozonetech är ett svenskt snabbväxande miljöteknikföretag som hösten 2015 fick ta emot det prestigefyllda entreprenörpriset Årets Pionjär av Kung Carl XVI Gustaf. Vi har även under 2016 blivit utsedda till Gasellföretag. Ozonetech har idag 25 anställda som arbetar med att utveckla och sälja unika systemlösningar för att rena luft och vatten med ozon. Kunderna finns främst inom fastigheter, restauranger, storkök och industri. Ozonetech dubblade omsättningen 2015 och fick som enda leverantör förtroendet att installera ozonrening till 25 restauranger i Mall of Scandinavia. Vi sitter placerade i nya lokaler i Stockholm men har även kontor i Helsingfors och Tallinn.
Din roll
I rollen är du serviceinriktad både internt mot ledningen men även externt mot våra kunder och leverantörer. Arbetet är varierande och eftersom detta är en nyinrättad funktion så ställer den höga krav på din proaktivitet och initiativförmåga. Du blir en viktig pusselbit i verksamheten och får en god inblick i företagets strategiska såväl som operativa arbete. Du kommer att vara ansvarig för att det vardagliga flyter på kontoret, inklusive estetik, hygien och trivselfaktorer samtidigt som du hjälper till med det vardagliga administrativa arbetet och är ett starkt stöd för ledningen. I det dagliga arbetet ingår även att svara i växeln, posthantering, ordna med reception/kaffe, ta emot och välkomna besökare, se till att kontoret och gemensamma utrymmen så som kök och mötesrummen ser representativa ut - hålla snyggt och rent, inköp av kontorsmaterial, fika, frukost, catering m.m.
Du kommer även att få ett utökat ansvarsområde för vårt dokument- och avtalssystem, Centuri, där du efter utbildning kommer att bli "superuser". Detta kräver att du är noggrann, strukturerad och har mycket hög integritet då du får tillgång till mycket information i företaget.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är glad, social och som har en starkt utpräglad förmåga för att arbeta proaktivt. Du vågar ta för dig genom att självständigt uppmärksamma behov som kan uppstå och tar egna initiativ till lösningar. Då rollen är varierande ser vi att du är en flexibel person som ser möjligheter i förändringar. Du tycker om att planera, prioritera och strukturera ditt arbete, du är tydlig i dina budskap samt är noggrann och kvalitetsmedveten. Du bidrar till en god stämning på arbetsplatsen och eftersom vi är ett litet företag är det särskilt viktigt att du har ett prestigelöst förhållningssätt.
Publiceringsdatum2016-10-20KvalifikationerDu som söker ska ha arbetat minst ett år med administration i en internt serviceinriktad funktion. Det är dessutom viktigt att du är van att jobba med systemstöd och har en allmänt god datorvana. Din svenska är mycket god och då våra kunder finns utomlands är det viktigt att även din engelska är mycket god i såväl tal som skrift. Skulle du dessutom ha erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra ser vi detta som starkt meriterande då det skulle innebära att du kan avlasta ekonomiavdelningen med dessa uppgifter.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 13 november 2016.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbet.se/LS Jobbet AB
AdressJobbet.se/LS Jobbet AB
Fyristorg 6
75310 Uppsala
KontorsadressFyristorg 6
Uppsala
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3118924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.