BC Sweden söker en Projektledare för Återförsäljarutveckling
TNG Group AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Helsingborg,
Bjuv,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige TNG Group AB
Är du en projektledare med gedigen förmåga att koordinera aktiviteter och insatser? Har du god ekonomisk förståelse och ett intresse för siffror? Är du affärsmässig och ställer höga krav på dig själv gällande kundnöjdhet och servicenivå? Läs då vidare!
Om uppdragsgivaren
BC Sweden AB är ett bolag i danska Nic. Christiansen Gruppen som är generalagent för Jaguar och Land Rover i Skandinavien. Jaguar Land Rover upplever en stor försäljningsökning med många spännande nya produkter som ska lanseras under 2013 och framöver. Vårt Sverigekontor med bas i Helsingborg består i dag av 5 medarbetare, med en stark gemensam skandinavisk backofficefunktion i Kolding, Danmark.
Beskrivning av tjänsten
I rollen som Projektledare för Återförsäljarutveckling kommer du att arbeta under vår Nordiska Återförsäljarutvecklingsdirektör. Du kommer att ansvara för koordinering av projekt, utbildningsaktiviteter, ÅF samt kund/lojalitetsprogram på den nordiska marknaden. Ditt arbete kommer bl.a. att innefatta koordinering av projekt, uppstart/exit av ÅF, rapportering, genomförande och rapportering av kundnöjdhetsundersökningar, identifiera utvecklingsområden, genomgöra audits, uppföljning av self-audits, planera/genomföra vissa inköp, uppdatera/presentera ekonomisk status för ÅF, utveckla scorecards och rapporter samt koordinering av utbildningsaktiviteter. Du utgår från kontoret i Helsingborg, och du kommer att spendera viss tid på resande fot hos ÅF runt om i Skandinavien.
Vem är du?
Vi söker dig med god projektledarerfarenhet och stark förmåga för koordinering på ett taktiskt och operationellt plan. Du har en stor kundförståelse och är mån om att säkra kvalitet, ge service till ÅF, driva på utbildningsaktiviteter och utveckla våra affärsområden. Du har en god ekonomisk förståelse och kunskap i form av att kunna läsa och tolka resultat och balansrapporter, kanske har du en bakgrund som Business Controller. Som person är du kommunikativ, förhandlingsvan och handlingskraftig. Du är van vid att arbeta självständigt, du är serviceinriktad och flexibel. Vidare har du en god samarbetsförmåga och kan kommunicera väl skriftligt som muntligt. Du har mycket goda kunskaper i engelska och du har god förståelse för danska och norska. Dina datorkunskaper är mycket goda. Det är ett krav att du är en van användare av Officepaktetet, kunskaper i Microsoft Dynamics AX är meriterande. Körkort är ett krav för tjänsten. Det är viktigt för oss att du har ett stort intresse för automotivebranschen och våra märken.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Tove Bergdahl. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Om TNG
TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och ekonomi/HR/lön. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Publiceringsdatum2013-01-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-03
Ange följande referens när du ansöker: 6680
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Bergdahl 0768-384163
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm
Jobbnummer 1428104
Observera att sista ansökningsdag har passerat.