Backoffice-medarbetare
Randstad AB Entrematic Nordic AB / Butikssäljarjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Entrematic Nordic AB i Landskrona Entrematic is a new, innovative company in entrance automation.It is a team of specialists that focuses on offering you the highest quality, faster deliveries and exceptional service, wherever and whenever you need it.Our brands are known for technical expertise and constant innovation.The Entrematic range includes the brands: Normstahl, Dynaco, Ditec and EM Entrematic.Now united in one group that offers the best possible choice to its clients.
Nu söker vi serviceminded Backoffice-medarbetare för ett längre uppdrag hos vår kund, Entrematic, i Landskrona!
Då en av medarbetarna hos vår kund går in i ett projekt behövs stöttning på Backoffice. Uppdraget är tänkt att tillsättas omgående och löper över ca 6-7 månader. Det händer mycket hos vår kund vilket gör att det för rätt person eventuellt kan bli aktuellt med förlängning eller anställning.
Publiceringsdatum2014-11-19Dina arbetsuppgifterSom medarbetare på Backoffice ingår du i ett team om 11 personer.
Dina arbetsuppgifter består främst av;
• Orderbearbetning
• Kundreklamationer
• Löpande fakturering
• Kundservice per mail och telefon där du svarar på frågor gällande leveranser, ledtider,
fakturor etc.
• Svarar på lättare tekniska frågor
• Administrativ avlastning till teknisk support
En viktig del i tjänsten är att säkerställa god service och positiva relationer mot kunder och intern personal.
Utbildning och erfarenhetVi tror att du som söker tjänsten har lägst gymnasiekompetens och ett par års erfarenhet av ordermottagning och arbete på Backoffice. Ett visst mått av tekniskt intresse underlättar i arbetet när du hjälper kunderna med deras förfrågningar. Kunderna finns i Europa varför svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och har du dessutom kunskaper i tyska språket är det meriterande. Du har erfarenhet av att arbeta i större affärssystem och har mycket god datorvana.
Dina personliga egenskaperSom medarbetare på Backoffice kommer ditt arbete att innefatta många kontakter, såväl internt som externt. För att klara av och trivas i rollen krävs att du är noggrann, har förmåga att arbeta effektivt och proaktivt samt har ett utpräglat servicetänk. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att samarbeta i ett team där du samtidigt tar ägandeskap för dina arbetsuppgifter.
Tycker du att detta låter som en intressant tjänst - då vill vi givetvis gärna veta mer om dig!
Välkommen in på
www.randstad.se för att söka tjänsten.
Arbetstider och omfattningheltid/visstid omgående
Ersättningenligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotta Lundblad +46 012 226 90 00, +46 072 988 95 03
FöretagRandstad AB Entrematic Nordic AB
AdressRandstad AB Entrematic Nordic AB
Kalendegatan 26
21135 Malmö
KontorsadressKalendegatan 26
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2073750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.