Back-Office / Financial Contract / Excel / Administratör till st

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-05-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Back-Office / Financial Contract / Excel / Administratör till st" (publicerad 2017-12-04) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-05-23

Företaget
Företaget är ett finansbolag och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar och ingår i en stor koncern. Tjänsten är på företagets huvudkontor i Stockholm där du får arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Financial Contract arbetar du på företagets backoffice-avdelning. Du ingår i en grupp om åtta personer som arbetar med kundanpassade och komplexa avtalslösningar. En viktig del av arbetsuppgifterna är att starta upp och handlägga leasingavtal. Tillsammans med andra avdelningar och funktioner kommer du att delta i uppstartsprojekt för stora avtal. På sikt kommer du att ansvara för egna kunder och således också supportera dessa via mail och telefon. I arbetsuppgifterna ingår även avstämningar, bevakning av fakturor, framtagning av rapporter och olika beräkningar av finansiell karaktär. Du förväntas bidra med idéer om förbättringar av arbetsuppgifter och arbetssätt. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas.


Kvalifikationer
• 3 - 7 års erfarenhet av ekonomisupport/ekonomiassistent
• Goda kunskaper i Excel och god systemvana
• Meriterande med erfarenhet från finansbranschen, avtalshantering och/eller leasingadministration samt kunskaper inom intäktsstyrning och resultatpåverkan
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi, finans eller liknande

Vi söker dig som har ett metodiskt arbetssätt och som har ett kvalitetstänk. Du är tålmodig, brinner för att lära dig nya saker och kan hantera stora datamängder. För att trivas i rollen har du ett sinne för siffror, logiskt tänkande och en god problemlösningsförmåga. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du har skinn på näsan.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Mall of Scandinavia
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: Financial Contract Specialist, Backoffice, Ekonomi, Finans, Civilekonom, Leasing, Telekom, leasingadministratör, Contract, avtal, avtalshantering, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wålstedt nina.walstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3517710

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: