Avtalsförvaltare med erfarenhet av outsourcad kundservice, Stock

Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 24 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Publiceringsdatum
2022-05-27

Dina arbetsuppgifter
Som affärsförvaltare kommer du att driva och utveckla gemensamma frågor, rutiner samt uppföljning av våra upphandlade leverantörer. Du ansvarar för att säkerställa att affären gällande kundservice löper enligt avtal och att avtalade servicenivåer uppnås samt hantera avvikelser när de uppstår.

Dina arbetsuppgifter
• Medverka vid upphandling, implementering och avslut av avtal.
• Ansvara för fakturering, budget och ekonomiska dialoger med upphandlad avtalspart och övriga sektioner kopplat till ekonomi inom avtalet.
• Arbeta nära övriga avtalsförvaltare för färdtjänstavtal och delta aktivt under möten, både internt och externt.
• Ta emot samtal från resenärer rörande avtalet samt brevledes bemöta resenärernas frågor och synpunkter.
• Vara delaktig i och vid tillfällen hålla i utbildning och workshops med leverantörer och intresseorganisationer.
• Representera färdtjänsten i olika informationssammanhang med exempelvis kommuner, branschorganisationer m.m.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 5 års erfarenhet av avtalsuppföljning, systematiskt förbättringsarbete och kvalitetsuppföljning.
• Minst 3 års erfarenhet av att arbeta på leverantör- eller beställarsidan gällande avtalsuppföljning av outsourcad kundservice.
• Minst 3 års erfarenhet som budgetansvarig gällande ekonomin/budget kopplat till avtal. Budgeten ska ha omfattats av minst 20Mkr.
• Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med effektivisering och/eller processutvecklingsarbete i kundservice.
• Minst 5 års erfarenhet av att ha varit involverad i framtagandet av minst en offentlig upphandling, på beställar- eller utföraresidan.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av arbete från en myndighet och/eller politisk styrd organisation
• Minst 2 års erfarenhet av att hålla och ta fram utbildningar för extern part.
• Minst 5 års erfarenhet av upphandling för politiskt styrda organisationer.
• Minst högskoleutbildning inom juridik, upphandling, förvaltning, samhällsbyggnad.
• Minst 5 års erfarenhet av arbete med workforce managment, hur kundservice resurssätts utifrån prognostiserade volymer och andra parametrar specifika för köberäkning samt för balansen mellan servicenivå, beläggning och olika bemanningsmodeller.

Önskemål om personliga egenskaper:

• Driven
• Relationsskapare
• Resultatorienterad
• Målinriktad
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• God förmåga att hantera olika projekt löpande
• Förändringsbenägen
• Ha erfarenhet att tala med slutkund

Konsulten kommer att ingå i ett team där arbetsspråket i så väl tal som skrift sker på svenska.

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 24 mån

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6689888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: