Assistent till internationell handelsplats
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Stockholm
Är du ödmjuk, har god datorvana och vill arbeta i ett variationsrikt uppdrag som drar igång nu på studs? Skulle du trivas i en serviceinriktad roll där ett proffsigt bemötande samt en god kommunikations- och planeringsförmåga är några av de viktigaste pusselbitarna? Då är det här tjänsten för dig.
Publiceringsdatum2015-03-17BeskrivningPerido söker en administrativ assistent till ett stort internationellt företag som jobbar med modern och högteknologisk finansiell handel. Tjänsten är placerad på deras kontor i utkanten av centrala Stockholm.
Som assistent arbetar du tillsammans med drivna och engagerade kollegor som alltid vill framåt och som behöver din struktur och administrativa förmåga för att lyckas. Här kommer du bland annat att hjälpa till med att planera agendor och hantera kalendrar, du tar emot och vidarebefordrar besökare, samtal och mail, samt fungerar som stöd i det dagliga administrativa arbetet.
Oavsett om du hjälper till att boka resor, korrekturläsa utskick eller förbereda PowerPoint-presentationer kommer du att ha stor nytta av din goda planeringsförmåga och din känsla för service. Du är tydlig i din kommunikation, ställer frågor när något är oklart och ser till så att all information kommer fram i god tid. Eftersom att uppdraget är på ett internationellt företag är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket. Avslutningsvis är det viktigt att du inte är rädd för att ta egna initiativ och att du är bra på att hitta lösningar när allt inte går som planerat. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
I samband med anställning sker en säkerhetskontroll.
Kravprofil för detta jobb• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av liknande roller
• God datorvana, erfarenhet av att arbeta med Office-program (framför allt Word och PowerPoint)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning
• Intresse och generell kunskap om IT och finansvärlden
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillträde omgående. Uppdragstid till första september.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11608DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb11608DB
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 11608DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2208249
Observera att sista ansökningsdag har passerat.