Assistent till ett private equity-bolag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en assistent till vår kund som är ett ledande privat equity-bolag som investerar i medelstora företag i Norden och andra delar av Europa. På företaget arbetar cirka 50 personer och kontoret i Stockholm är centralt beläget i nyrenoverade lokaler. Detta är ett vikariat på minst tre månader men med stor chans till förlängning och en fast tjänst om det känns rätt för båda parter. Du kommer arbeta heltid, kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående. Du kommer att arbeta i ett team bestående av tio assistenter. Du kommer att få stötta de andra assistenterna med varierande arbetsuppgifter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Koordinera mötesbokningar
• Resebokningar
• Fungera som researcher och vid behov ta fram underlag och information
• Förbereda presentationer och printa och binda material
• Ekonomiuppgifter, exempelvis kvittoredovisning
• Stötta kollegorna vid behov
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet inom servicebranschen
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter
Det är meriterande om:
• Du har tidigare erfarenhet som assistent
Som person är du social, professionell och serviceinriktad. Vidare är du prestigelös, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-12-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3873094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.