Assistent på 50 %
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt för dig? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Assistent till Marknadsteamet. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals med start omgående och minst fram till sommaren 2014.
Ditt uppdrag
Vår kund arbetar inom läkemedelsbranschen. Kontoret ligger på Liljeholmen och bolaget har idag ca 120 medarbetare. Som Assistent till marknadsavdelningen kommer du att rapportera till Business Unit Manager och ha ett nära samarbete med Finansavdelningen.
I din roll som Assistent kommer du att arbeta med budgetuppföljning, avtalshantering samt fakturering/ inköpsorder. Du kommer även att arrangera kundevent och vara med på avdelningsmöten. I din roll har du en koordinerande funktion och därför flera kontaktytor i bolaget. Du behöver därför ha lätt att samarbeta och snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är orädd och har ett proaktivt förhållningssätt samt är lösningsorienterad och en god administratör. Du vill ha koll och alltid ge bästa möjliga service till organisationen. Du kommer arbeta 50 % men upplägget är flexibelt. Helst ser dock kunden att du kan jobba halvtid varje dag men om detta inte passar och du är rätt person kommer vi säkert komma till en lösning.
Du kommer att få en introduktion av Finansavdelningen och du kommer att komma till en mycket välkommnande miljö. Vi tror att du är bra på att bygga goda relationer och att du är en teamplayer. Du kommer till en internationell miljö och vi ser därför att du talar engelska obehindrat.
Publiceringsdatum2014-01-27BakgrundVi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna på en marknadsavdelning. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och är prestigelöst. Du behärskar officepaketet och är systemvan. Det är meriterande om du tidigare arbetet med SAP, men det är inte ett krav. Du är lättlärd och har ett professionellt förhållningssätt och ett stort driv.
Som person trivs du med att jobba i team. Du är genuint intresserad av dina arbetsuppgifter och att de sköts till fullo på bästa sätt. Du vill göra ett bra jobb och du vara delaktig.
Wise Professionals erbjuder
Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar.
Mer om tjänsten
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Linnea Nordström på mail
linnea.nordstrom@wise.se eller konsultchef Barbara Lidholt på mail
barbara.lidholt@wise.se . Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
AdressWise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm
Jobbnummer 1761577
Observera att sista ansökningsdag har passerat.