Assistant Store Manager

Caffé Nero / Restaurangbiträdesjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla restaurangbiträdesjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Caffé Nero i Västerås, Eskilstuna, Uppsala, Stockholm, Jönköping eller i hela Sverige

Har du det där lilla extra och vill bli vår assisterande Store Manager?

Som en av oss på Caffé Nero så är det du som person och ditt bemötande som är det viktiga. Vi vill arbeta med professionella, service minded och härliga människor som kan ge gästen en fantastisk upplevelse med att servera kaffe i premiumsegmentet. Det är av högsta vikt att du lär dig att förstå och kan leva upp till kvalitén av vårt varumärke. Vi erbjuder kaffe av högsta kvalité och vill ge gästen en smakupplevelse utöver det vanliga.

Som en Assistant Manager är du ett stöd till din Store Manager i den dagliga driften och är också den person som tar över ansvaret när Store Manager inte är på plats.Du säkerställer att den lever upp till de värderingar, policys och visioner som Caffé Nero har och som är så viktiga. Du har ett övergripande ansvar att säkerställa kvalitén och gästupplevelsen i coffeshopen såväl som bemanning och dina medarbetares arbetssituation. Du är en förebild för dina medarbetare, ett ansikte utåt och ansvarig för varumärket Caffé Nero på din arbetsplats.

Vi vill träffa dig som har:

• Erfarenhet från liknande tjänst och intresse av att leda och entusiasmera andra.
• En utpräglad servicekänsla och förmågan att överträffa gästens förväntningar
• Intresse och förmåga att ta till sig information kring siffror och ekonomi
• En coachande personlighet som bidrar till att dina medarbetare får stöd i personlig utveckling samt hjälp med att nå sina mål
• Kunskap och vana från premiumsegmentet och förmågan att ge det där lilla extra

Dina ansvarsområden i stort är:

• Assisterande ansvar för hela driften av coffeshopen både vad det avser medarbetare samt resultat
• Säkerställa kvalitén, utseendet samt säkerhetskraven i din coffé shop
• Coacha och stötta dina medarbetare i deras utveckling på arbetsplatsen samt optimera schema och medarbetare på alla positioner

Vårt erbjudande till dig är en framtid hos oss på Caffé Nero, en del av ett familjeägt företag som värnar om sina medarbetare och ger en möjlighet till stor personlig utveckling.

Caffé Nero är ett internationellt företag som finns i en mängd länder såsom Storbritannien, Irland, USA, Polen, Turkiet, Cypern och nu i Sverige. Vi arbetar nära våra anställda, med professionella avtal och villkor och vill bidra till att du som har rätt inställning med ambitioner kan göra en personlig resa hos oss.

Du börjar med att gå vår interna utbildning som innefattar förståelse och känsla för varumärket, utbildning till barista, insikt i drift, ekonomi, inköp mm för din coffeshop.

Är detta du?

Hör av dig till oss så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående varför det är viktigt att vi får ta del av ditt CV samt personlig pitch så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-04-23

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Caffe Nero

Adress
Caffe Nero
Solnavägen 2
11365 Solna

Kontorsadress
Solnavägen 2

Jobbnummer
4746524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Caffé Nero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Caffé Nero: