Assistant Manager

Cochleari AB / Receptionistjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cochleari AB i Halmstad, Helsingborg, Lund, Malmö, Mölndal eller i hela Sverige

Good Morning+ Halmstad är ett hotell med 123 rum, restaurang och möteslokal. Hotellet betjänar olika yrkesgrupper och gäster inom olika segment, affärs, konferens, privat och idrott.
Good Morning+Halmstad är beläget vid södra infarten till Halmstad, med utsikt över havet och staden - nära E6:an och i samma byggnad som shoppingcentret Hallarna.
Vi behöver nu förstärka vårt team med en Assistant Manager.

Publiceringsdatum
2021-04-08

Om tjänsten
Som Assistant Manager ansvarar du över reception samt housekeeping och du arbetar i receptionen tillsammans med övriga i teamet. Hos oss är alla delaktiga i driften. Du har ett nära samarbete med hotelledningen och övriga avdelningar.
I arbetet som Assistant Manager ingår följande arbetsuppgifter:
• I samråd med Hotellchefen, schemaläggning för reception och städ. Detta innebär att du har koll på de passen som behöver bemannas och i god tid ser till att det finns personal. Det gäller även att se till att alla jobbar de antal timmar de ska enligt anställningsavtalen.
• Akuta schemaändringar
• Att bearbeta/stämma av/kontrollera provisioner och provisionsfakturor
• Rapportering vid bokslut
• Grupp och mötes bokningar via mail, telefon och administration kring dessa med bekräftelser, proforma invoices mm.
• I samråd med Hotellchefen: struktur och organisation i receptionen för att skapa tydlighet och en effektiv arbetsplats.
• Utarbeta nya rutiner och lathundar för ett smidigt flöde av information i receptionen och för att göra information lättillgänglig.
• I samråd med Hotellchefen: den dagliga yieldingen
• I samråd med hotellchefen, se till att vårt miljöarbete följs samt är uppdaterat.
• Upplärning av nya anställda och komplettering av befintliga receptionisters kunskapsnivå.
• Regelbundna rumskontroller för att lära känna huset och för att kunna stå för att produkten är ren, fräsch och håller en hög nivå.
• Alltid sträva efter att höja nivån på gästvänlighet och bemötande.
• Ha koll på fakturering som sker på hotellen och kundreskontra
Som person har du har lätt för att anpassa ditt arbetssätt och kan arbeta självständigt med att lösa eventuella utmaningar då ingen dag är den andra lik. Det uppstår ofta nya utmaningar som behöver lösas och din roll är att leda ditt team till att ligga i framkant. Tillsammans med ditt team så säkerställer du att alla våra gäster blir nöjda och får bästa möjliga service.
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av arbete inom hotellreception. Om du har utbildning inom hotell och service management eller tidigare arbetat med liknande position är det meriterande.
Arbetstiderna är varierande och varierar mellan dag/kväll och innefattar även helger.
Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-22

Adress
Cochleari AB
Prästvägen 1
41253 Halmstad

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cochleari AB (org.nr 559001-1580)
Prästvägen 1 (visa karta)
412 53  HALMSTAD

Ansökan
E-post: linda.paulsson@gmorninghotels.se

Arbetsplats
Good Morning Hotels Halmstad

Jobbnummer
5678712

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cochleari AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cochleari AB: