Assistant Coordinator, Int. läkemedelsföretag
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2010-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistant Coordinator, Int. läkemedelsföretag" (publicerad 2011-09-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är en erfaren chefsassistent. Du kommer att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag. Arbetsplatsen är i Solna. Uppdraget gäller inledningsvis ett år och beräknas bli längre.
Du kommer att arbeta i nära samarbete med företagets Medical chef och avlasta henne i det administrativa arbetet samt planering och coordinering av olika aktiviteter.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Mötesbokningar
• PowerPoint presentationer, insamling av material, göra layout
• Boka och arrangera konferenser och kongresser
• Hotell- och resebokningar
• Projektuppföljning, budget samt assistera projektledare
• Förberedelser inför möten
• Sammanställningar
• Avtalshantering
Publiceringsdatum2010-03-03Kvalifikationer• Några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter
• Erfarenhet från att arbeta i internationell miljö
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Duktig på att arbeta i PowerPoint samt övriga MS-officeprogram. Du kommer även att arbeta i Excel t ex med budgetuppföljning.
• Det är en stor fördel om du har arbetat inom läkemedelsbranchen, läkarsekreterare eller inom vårdsektorn tidigare.
Dina personliga egenskaperFör att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du gillar att ge service. Du är social och har lätt för att etablera nya kontakter. Du är flexibel och prestigelös.
Tjänsten ska tillsättas i mitten/slutet av mars.
Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.
Din ansökan vill vi ha snarast möjligt till
ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Assistant Coordinator läkemedelsföretag". Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera Bemanning AB
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag. Se vidare
www.avanzera.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator läkemede
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer),
ansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
ansokan@avanzera.se Jobbnummer 599355
Observera att sista ansökningsdag har passerat.