Arbeta som husfru 0 meter från havet i Bohuslän

Gullmarsstrand Hotell & Konferens / Städarjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Lysekil, Sotenäs, Munkedal, Orust, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gullmarsstrand Hotell & Konferens i Lysekil

Våra gäster ska mötas av värdskap när det är som allra bäst! Vill du vara med och visa vad bohuslänskt värdskap står för?

Framgångsrika Gullmarsstrand Hotell Konferens i Fiskebäckskil växer vidare i dialog och samverkan med några av landets mest kreativa arkitekter och formgivare. Samtidigt satsar vi på att höja servicenivån på alla nivåer. Målsättningen är att bli bättre, större, vackrare och mer effektiv. Kort sagt ett hotell som är alla resenärers dröm.

Gullmarsstrand Hotel och Konferens, Fiskebäckskil
Nu söker vi Dig som ska leda vårt fantastiska Housekeeping team på vackra Gullmarsstrand. Här bryr vi oss genuint om våra gäster och medarbetare. Vi förväntar oss att du utför ditt arbete med engagemang, mod och entusiasm. Engagemang uttrycks genom ett tydligt och dynamiskt kroppsspråk med positiv utstrålning. Modet kännetecknas genom ägande av ett problem och att du har en "våga fråga " attityd. Slutligen ser vi att du är nyfiken av allt och alla du möter (entusiasm). Som husfru har du det övergripande ansvaret för att ta städningen till en nivå som kännetecknas av hög kvalitet och effektivitet. Detta uppnås genom sunda rutiner, lämplig utbildning, kvalitetskontroll.

Arbetets innehåll varier, här kommer några exempel:
• Att genom avdelningens personal skapa en oförglömlig upplevelse för alla våra gäster, i ett rent och välstädat hus med det lilla extra.
• Delta i driften dagligen och vara kapabel och jobba tillsammans med ditt team
• Arbeta aktivt med målstyrning och prognoser - intäkt & kostnadsprognoser och har resultatansvar för sin avdelning. Alla i avdelningen skall själva och dagligen ha klart för sig hur de förväntas bidra till resultatet
• Svanen certifierade - att utveckla och driva miljö- och hållbarhetsprocesser på hela anläggningen
• Arbeta fram rutiner för avdelningen och ansvarar för att dessa efterlevs.
Detta är exempel på hur rollen ser ut just nu och den kommer, liksom hotellets verksamhet, att förändras över tid beroende på företagets utveckling och gästernas behov. Det är alla medarbetares ansvar att i alla lägen bidra till att gäst/kund eller kollega får bästa tänkbara upplevelse. Ibland innebär det att vi lägger vårt eget arbete åt sidan en stund för att stötta kollegor med målet att gästen ska få en så bra upplevelse som möjligt. Detta prestigelösa samarbete hjälper oss att lyckas med vår ambition att ge gästen en fulländad upplevelse och lite till.

Anställningstyp: provanställning 6 månader, därefter tillsvidare
Anställningsgrad: heltid
Arbetstider: Dagar, kvällar och helger
Du får leda ett härligt team, ansvara för rekrytering, effektiv personalplanering och lönerapportering. Du kommer även att ha ett budget -och resultatansvar för avdelningen.

Vi söker dig som har en bakgrund inom liknande område, helst från hotell och som har erfarenhet av ledarskap. Vi ser vikten av att du är serviceinriktad och flexibel, för att kunna möta och lösa oförutsedda händelser och för att kunna ge det lilla extra.

Du kommer att delta i hotellets ledningsgrupp, och rapportera till VD. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, lön enligt ök och avtal.

Ansökningarna behandlas löpande, och vi ber därför att du ansöker så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 29 april. Det finns möjlighet till semester under sommaren.

Frågor om tjänsten kan ställas till Åsa Hansson per mail på asa.hansson@gullmarsstrand.se

Publiceringsdatum
2019-03-29

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: Husfru

Företag
Gullmarsstrand Hotell & Konferens

Jobbnummer
4699101

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gullmarsstrand Hotell & Konferens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gullmarsstrand Hotell & Konferens: