Arbeta som Account manager hos oss!
Office Management / Säljarjobb / Stockholm
2016-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbeta som Account manager hos oss!" (publicerad 2017-01-26) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland.
Är du redo för nästa utmaning? Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären hos oss på Office Management då vi söker en Account Manager till vårt huvudkontor i Stockholm.
Publiceringsdatum2016-09-19Dina arbetsuppgifterSom Account Manager kommer du att ta över ett antal befintliga kunder och utveckla samarbetet med dessa. Du kommer proaktivt arbeta för att öka din kundstock och skapa affärer med nya kunder.Du äger hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärerna. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen, detta genom vårt säljträningsprogram Business Academy. Du kommer på sikt även att få certifieringar och utbildning inom alla affärsområden; IT, videokonferens, telefoni, dokumenthantering och facility services och kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig som har arbetat med B2B-försäljning tidigare, gärna inom IT, Dokumenthantering eller Telefoni. Erfarenhet av lösningsförsäljning är meriterande.
För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket.
För denna tjänst krävs B-körkort.
Vi erbjuder
Grundlön
Provision och ett generöst bonussystem
Goda utvecklingsmöjligheter
Säljresor, kickoffer och fantastisk kollegor!
Så ansöker duVi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt! Har du frågor är du välkommen att kontakta Emilie Amidani, HR Business Partner på 010- 850 40 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmilie Amidani +46 10 858 40 46
emilie.amidani@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3055912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.