Är Du Vår Nya Hub Manager?
Workshop International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2021-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är Du Vår Nya Hub Manager?" (publicerad 2022-04-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå och jobbar med några av världens största varumärken. Vi kombinerar strategiska, kreativa och taktiska tjänster för att kunna skapa innovativa kundupplevelser både online och offline. Var med och skapa unika och engagerande pop up koncept åt olika varumärken, bli en av marknadens bästa brand ambassadors, utveckla och driv butikskoncept eller bli expert på sociala medier. WorkShop är med hela vägen från idéstadiet till genomförandet. Vår kultur präglas av en stark gemenskap där alla har möjligheten att få sin röst hörd.
WorkShop har utvecklat konceptet Next Gen Retail Hub. Ett co-working space, designat in house och där vi samlat några av branschens mest innovativa företag. Nu söker vi dig som brinner för service och har lätt för att knyta nya kontakter.
Du kommer vara den som ansvarar för och följer upp den dagliga verksamheten, nära kontakt med företagen i Huben och ansvara för bemanningen i receptionen med hjälp av vår Hub host.
Arbetet är mångsidigt och innebär bland annat att du i kombination med att ta hand om företagen i Huben skapar en hög trivselfaktor på kontoret, ansvarar för våra konferenslokaler och personalutrymmen. I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för on-boarding av nya företag, leverantörskontakter, fakturahantering, avtalshantering, nycklar och säkerhet. Du kommer även att anordna frukostmöten, events och andra marknadsrelaterade aktiviteter.
Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små detaljerna som gör skillnad. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och är väldigt strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare är du administrativ och kommunikativ. Erfarenhet av Marathon, Oneflow, Office RnD eller liknande system är meriterande.
Vi söker dig som:
• Har erfarenhet från serviceyrke, gärna från en liknande roll
• Har erfarenhet och god kompetens inom administration
• Är kommunikativ, lyhörd och omtänksam
• Är ambitiös, prestigelös, har känsla för detaljer och förmågan att leverera det lilla extra
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt Microsoft Office
Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!
Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Placering: Vi sitter i nybyggda lokaler vid Mariatorget, Stockholm
Anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är söndagen 7 november. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.
Lär dig mer om vårt företag på work-shop.com (
https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (
https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) and Instagram (
https://www.instagram.com/workshopretail/)!Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-10-21ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorkshop International Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workshop International Sweden AB (org.nr 556665-8935),
https://www.work-shop.com/ Arbetsplats WorkShop
Jobbnummer 6059589
Observera att sista ansökningsdag har passerat.