Är du vår nästa IT Support medarbetare?
Experis AB / Supportteknikerjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Vi på Experis söker just nu dig som vill jobba som 1st Line Support tekniker i Skaraborg. Förutom det faktum att du får jobba för en spännande aktör inom IT, är det bästa med det här jobbet att ingen dag är den andra lik och det finns möjligheter att utvecklas i yrkesrollen. Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, teknisk support och brinner för IT.
Att vara konsult hos oss
Du får vara med och bidra till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.
På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's Most Ethical Company" vilket vi är mycket stolta över.
Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.
Publiceringsdatum2022-01-31Om tjänstenI rollen som 1st Line Support kommer du att ha varierande dagliga uppgifter. Bland annat kommer du att arbeta med teknisk service och problemlösning mot företagskunder, lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon och hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare. Du kommer även att lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet, lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem, hjälpa användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system och ge teknisk support över mejl och telefon.
Mer specifikt kommer du att:
• arbeta med first line support via telefon och mail
• dokumentera ärenden
• ge råd och hjälp vid tekniska problem
• vid behov skicka kunder vidare till second line support.
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Har du frågor?
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger. Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila konsultchef Adam Larsson på
adam.larsson@se.experis.com Ta nästa steg i din karriär med Experis Career Accelerator?
Ta reda på hur du kan höja din kompetens för att nå drömjobbet. När du ansöker till en tjänst hos Experis får du tillgång till vår Career Accelerator som erbjuder kostnadsfria digitala kurser baserat på din aktuella kompetens och framtida ambitioner. Testa din profil och se vad som krävs för att nå dina mål. Läs mer om Experis Career Accelerator.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "a6ce3f34-9fa7-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis
Jobbnummer 6295495
Observera att sista ansökningsdag har passerat.