Är du serviceinriktad och vill arbeta extra som receptionist i H
Bemannia Kontor / Receptionistjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Härnösand,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall,
Sollefteå eller i
hela Sverige Då kan vi ha ett jobb som receptionist åt dig hos vår härliga kund i centrala Härnösand. Uppdraget börjar omgående och kommer inledningsvis att sträcka sig ca 6 månader framöver, med god chans till förlängning. Vi ser gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, kanske studerar du, är pensionär eller så söker du helt enkelt ett till extrajobb. Omfattningen kommer att variera men du bör kunna arbeta cirka 1-2 dagar i veckan. l sommar ser vi dock gärna att du vill arbeta mer för att täcka upp för semester.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd genom oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.
Dina arbetsuppgifter:
I denna roll kommer du arbeta varierat inom olika områden. Under en arbetsdag kommer du bland annat att svara i telefon, hantera växel och koppla vidare samtal, bemöta besökare och hantera olika typer av bokningar. Du kommer även att hantera inkommande post samt arbeta med enklare administration i olika system. Att arbeta som extrapersonal innebär att du ibland kan komma att bli inringd med kort varsel.
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Goda datorkunskaper
• Gärna tidigare erfarenhet från en liknande tjänst som receptionist, administratör eller kundtjänstmedarbetare. Dock inget krav.
Dina personliga egenskaper:
Som person har du lätt för att ta egna initiativ och du är självgående i din arbetsroll. Vidare är du flexibel samt har enkelt för att samspela och kommunicera med andra människor. För att fungera väl i denna roll krävs även att du är lösningsorienterad, kreativ och att du har ett genuint intresse av möte med andra människor.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Deltid, extra Visstid
Publiceringsdatum2017-05-30ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3527051
Observera att sista ansökningsdag har passerat.