Är du nyfiken på IT-system och intresserad av ekonomisupport?
Hogia Service AB / Ekonomiassistentjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du utvecklas tillsammans med oss? Vi erbjuder dig nu möjlighet att bli en viktig del i ett av Hogias supportteam, där du som specialist inom ekonomiområdet finns tillhands för våra kunder!
Hogia Professional Systems AB, en del av Hogia-gruppen, erbjuder administrativa lösningar och tjänster inom HR, Lön och Ekonomi till medelstora och större företag i Sverige.
I huvudsak ligger vårt fokus på konsult- & bemanningsbranschen, bank och finans, handelsbranschen, bevakning & säkerhet, advokatbyråer samt IT/telecom. Vi söker nu en medarbetare till vår kundsupport. Supporten är verksamhetens hjärta och har den dagliga kontakten med kunderna i nära samarbete med bolagets övriga funktioner. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör.
Om Tjänsten
Vi söker nu en kundfokuserad supportmedarbetare som vill ge våra kunder den bästa servicen kopplat till våra systemlösningar inom ekonomi. Som supportmedarbetare hjälper du dagligen våra kunder med olika typer av ärenden, via telefon, mail och webbuppkoppling. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör. Att förstå deras vardag ger oss möjligheten att göra skillnad, varje dag. Det är en av många anledningar till att vi tycker så mycket om vårt arbete.
Utöver rena kundärenden via telefon och mail, så behöver våra kunder även hjälp med felsökningar av databaser, konsultationer, utbildningar och dessa görs ofta via direktuppkopplingar mot kund. På sikt ingår det även i tjänsten att testa nya programversioner och att stötta säljare vid säljvisningar.
Om dig
Vi tror att du som söker har en bakgrund inom ekonomi och ett hjärta som klappar lite extra för service och problemlösning. Ett tekniskt intresse är en förutsättning då många av våra frågor rör teknik och vi ser att du på sikt kommer att kunna stötta i tekniska frågeställningar i både sälj- och driftsättningsprocesser.
För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service har du lätt för att skapa förtroende, är pedagogisk samt uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift för kunder med olika kunskapsnivåer.
Låter detta som din nästa utmaning? Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan! Har du frågor eller funderingar? Kontakta Malin Bergström för mer information 0303- 72 56 44.
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på
https://www.hogia.se/. Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/121".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hogia Service AB (org.nr 556577-5680)
Arbetsplats Hogia Professional Systems AB
Kontakt Malin Bergström
0303-725644 Jobbnummer 7296969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.