Är du Anticimex nya Operations Manager?

Anticimex AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Södertälje, Norrtälje eller i hela Sverige

Vill du vara med och utveckla Anticimex leverans av tjänster och vara en del av att våra tio kontor i region Mitt levererar enligt våra mål och arbetar enhetligt? Har du erfarenhet som ledare och är van vid en ruttbaserad serviceverksamhet? Trivs du i en roll där du får möjlighet att driva förbättringsarbete? Vi tror då att detta är tjänsten för dig! Då nuvarande Operations Manager, Eric, kommer att gå vidare till en ny tjänst inom Anticimex söker vi dig som vill fortsatta att utveckla vår leverans av tjänster!

Arbetsbeskrivning
I rollen som Operations Manager är du ansvarig för att vi utvecklar vår leverans av tjänster med avseende på effektivitet, kvalitet och lönsamhet på våra tio kontor i region Mitt. Resultatet av arbetet är att vi levererar enligt kundens förväntningar och att vi har en enhetlig leverans baserat på best practice. Du kommer som Operations Manager ha en framträdande roll i all leveransutveckling genom ett nära samarbete med flera av avdelningarna på vårt huvudkontor. Vidare coachar du plats- och gruppchefer i regionen för att utveckla leveransen av tjänster. Det är din uppgift att se till att kontoren levererar enligt våra mätbara mål och att kontoren jobbar enhetligt med rätt utrustning och enligt fastställda instruktioner. Vidare stöttar du kontoren genom att ansvara för:

• implementering av förändringar/förbättringar i leveransprocessen
• kravställning från kontorens och regionens sida
• medverkan i utvecklingsprojekt

Tjänsten är med fördel placerad på vårt huvudkontor i Stockholm, alternativt med omnejd, och det kommer förekomma resor och övernattningar inom Sverige.

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Goda karriärmöjligheter
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, tjänstebil, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som operations Manager tror vi att du har en god kommunikativ förmåga, goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B- körkort. Utöver detta ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet från system för leveransplanering, bokning och allmän datorvana.
• Ledarerfarenhet
• Erfarenhet från ruttbaserad serviceverksamhet
• Erfarenhet från arbete i tjänstesektorn

Som person är du ansvarstagande, drivande och engagerande. Du har en förmåga att samarbeta både internt och externt och kan ge stöd likväl som att ställa krav. Vidare är du tydlig och rak och backar inte tillbaka om ansvarsområdet är oklart utan du kan ta tag i saker och själv se till att driva igenom och hitta lösningar.

Publiceringsdatum
2018-03-12

Så ansöker du
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2018-04-02. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.

För att ansöka, klicka på länken:
http://bit.ly/2p6fBRl

Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Operations Manager region Syd Johan Persson på 070- 915 01 00 alternativt regionchef Ulf Winberg på 073- 518 01 43. Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta support@webcruiter.se

Välkommen med din ansökan!

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet,
fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2017 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Företag
Anticimex AB

Adress
Anticimex AB
Box 47025
10074 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21 B

Jobbnummer
4014452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: