Är du ambitiös och grym på service och telekom?

Phonera Företag AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Phonera Företag AB i Malmö, Göteborg, Linköping, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du arbeta som kundservicemedarbetare i en organisation med teknik i framkant och där problemlösning och hög servicenivå är det absolut roligaste med rollen? Phonera befinner sig i ett mycket spännande läge där bolaget, tillsammans med ägaren Com Hem, skall bli ledande inom kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden. Låter det intressant? Då hoppas vi att du vill växa med oss i en spännande och framåtskridande bransch.

Phoneras kundservice består av 30 medarbetare som arbetar i tre team med cirka tio medarbetare i varje team. Vi söker nu dig som är en ambitiös och erfaren supportmedarbetare. Du kommer främst att hantera ärenden som inkommer via telefon och delvis via mail där du själv hanterar och äger ärendet från början till slut. Dina ärenden består av frågor kring exempelvis mobilabonnemang, fakturor, Internetuppkopplingar och flyttanmälningar etc.

På Phonera är vi stolta över att av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) under hösten blivit utnämnda till att ha de mest nöjda företagskunderna på fast telefoni. Vår ambition i varje samtal är alltid en nöjd kund vilket präglar arbetet i vår kundservice.

Du som söker den här rollen kommer att hantera frågor mellan högt och lågt vilket ställer krav på prestigelöshet och din pedagogiska förmåga till att förklara problem på olika nivåer. Du trivs med det och får energi av att stötta kollegor och erbjuda den bästa kundservicen till Phoneras kunder. Självklart har du ett stort intresse för telekom, IT och service!

Vidare har du:
• Erfarenhet av att arbeta praktiskt i en supportroll, gärna inom telekom eller snarlik bransch.
• Goda kunskaper i PC och Windowsmiljö vilket gör att du känner dig trygg i att hantera olika program samt t.ex. göra felsökningar
• Inga problem med att kommunicera i tal och skrift på svenska.
• En ambitiös inställning till ditt arbete och ett stort driv för rollen som kundsupport

Som person drivs du av att hjälpa andra. Du är proaktiv och ser dig själv som en problemlösare. Självklart har du en flexibel inställning till kunder samt dina kollegor. Det är meriterande om du har en utbildning inom IT/nätverk/telekom.

På Phonera erbjuds du ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Det är vår övertygelse att laganda och samarbete skapar bättre resultat än summan av enskilda insatser. Att arbeta på Phonera ställer höga krav, men ger också goda utvecklingsmöjligheter.

Har du vad som krävs? Då vill vi att du skriver ett personligt brev där du motiverar varför detta jobbet skulle passa dig, samt beskriver vad service är för dig tillsammans med ditt CV till jobb@phonera.se . Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Märk din ansökan KS. Har du frågor är du välkommen att kontakta Phoneras kundservicechef, Camilla Moberg på 0701-82 00 80.

Tjänsten är en heltidstjänst och placerad på Phoneras huvudkontor i västra hamnen i Malmö. Mer information kring Phonera finns på vår hemsida, www.phonera.se .

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-12-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Märk din ansökan KS
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@phonera.se

Kontakt
Camilla Moberg, Kundservicechef 0701820080 camilla.moberg@phonera.se

Företag
PHONERA FÖRETAG AB

Adress
PHONERA FÖRETAG AB
Propellergatan 1
21115 MALMÖ

Kontorsadress
Propellergatan 1
MALMÖ
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-6221000

Jobbnummer
2089823

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Phonera Företag AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Phonera Företag AB: