Anticimex Östersund söker kundservicemedarbetare

Anticimex AB / Kundservicejobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Östersund, Sundsvall, Örnsköldsvik, Hudiksvall, Bollnäs eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2019 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.


Publiceringsdatum
2021-02-08

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail gällande vår husaffär. Du bokar och ombokar kundbesök för våra tekniker. Utöver det ger du information och rådgivning gällande vår husaffär vilket handlar om frågor kring hus/energibesiktningar, utredningar samt hanterar övrig administration. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med mycket eget ansvar och du ingår i ett team som tycker om att ge excellent service till våra kunder. Tjänsten är placerad i Östersund.

Titta gärna på filmen där Madeleine beskriver delar av rollen!

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du är en problemlösare som gillar ordning och reda
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, har du även andra språkkunskaper så är det meriterande

Så ansöker du
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 28/2-21 . Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Maria Åsslin.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt Lagen om försäkringsdistribution.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Anticimex AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anticimex AB (org.nr 556032-9285)

Arbetsplats
Anticimex

Jobbnummer
5563598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: